Igangsættelse med tabletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det var bestemt heller ikke for at være træls eller give dig unødige bekymringer, men mere for at du kunne få den nødvendige viden fra fødegangen! Jeg er sikker på, at de er meget opmærksomme og passer rigitg godt på jer! Det er jo trods alt også meget få tilfælde, hvor det ikke går godt! Og hvis man er forberedt på komplikationerne, så kan man jo reagere på dem

Godt du fik snakket med fg om dine bekymringer!

Nej sådan opfattede jeg det heller ikke Det er rart nok at være informeret synes jeg. 

Ja nemlig. Hvis jeg skulle blive utryg vil jeg hvert fald ikke tøve med at ringe til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Juliekp

Det gik godt nok også hurtigt så  

Det kunne være skønt!

Ja det gik rigtig hurtigt og gudskelov for det! Havde ca 60 veer i timen, så var død hvis det varede flere timer

Krydser fingre for det går stærkt

Glæder mig til en fødsels update og billeder af dine tøser..

Anmeld

10. marts 2013

dukke

Miss Church skriver:

Det gik jo også rimelig hurtigt så Det håber jeg på  Kan næsten ikke overskue hvis der kommer til at gå mange mange dage 

nej det kan jeg godt forstå du ikke kan

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

Juliekp skriver:

Ja det gik rigtig hurtigt og gudskelov for det! Havde ca 60 veer i minuttet, så var død hvis det varede flere timer

Krydser fingre for det går stærkt

Glæder mig til en fødsels update og billeder af dine tøser..

Puha ja det ville man da ikke kunne holde til 

Tak skal du have
Jeg glæder mig også til de er ude og jeg kan give jer en update og en masse billeder

Anmeld

10. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Fik en pille om morgenen, om eftermiddagen og næste morgen. Og et par timer efter tog de vandet og fødte om morgenen dagen efter :-)

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Fik en pille om morgenen, om eftermiddagen og næste morgen. Og et par timer efter tog de vandet og fødte om morgenen dagen efter :-)

Hvor dejligt Sådan vil jeg også gerne have at det skal være  Var det tabletter som du skulle sluge eller stikpiller? 

Anmeld

10. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss Church skriver:

Hvor dejligt Sådan vil jeg også gerne have at det skal være  Var det tabletter som du skulle sluge eller stikpiller? 

Stikpiller som blev lagt op i skeden :-) 

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Stikpiller som blev lagt op i skeden :-) 

Okay. Jeg skal nemlig have tabletter som skal sluges  

Anmeld

10. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss Church skriver:

Okay. Jeg skal nemlig have tabletter som skal sluges  

Ja okay :-) Men fungerer det ikke lidt på samme måde?

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Ja okay :-) Men fungerer det ikke lidt på samme måde?

Jo det tror jeg mere eller mindre. Jordemoderen forklarede mig, at tabletterne som man skal sluge ikke i samme grad kan give vestorm, som stikpillerne. Men de modner jo begge to livmoderen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.