Igangsættelse med tabletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

ekebiv

Miss Church skriver:

Øv hvor træls. Det er ikke stikpiller jeg skal have, men tabletter, som jeg skal sluge. De skulle være meget bedre end stikpillerne 

Dét er smart jeg var tilsidst SÅ øm i understellet af at få jaget en hånd op med stikpiller, det gjorde simpelthen så ondt. Faktisk blev jeg så forkrampet at jeg, flere måneder senere, ikke kunne få lagt spiral op uden fuld bedøvelse. for det kommer til at blive et fantastisk forløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Miss Church

ekebiv skriver:

Dét er smart jeg var tilsidst SÅ øm i understellet af at få jaget en hånd op med stikpiller, det gjorde simpelthen så ondt. Faktisk blev jeg så forkrampet at jeg, flere måneder senere, ikke kunne få lagt spiral op uden fuld bedøvelse. for det kommer til at blive et fantastisk forløb

Av av av.. Jeg var godt nok også øm i fredags, efter jeg var blevet undersøgt indvendigt  og så skal der to babyer ud! Hehe tror ikke jeg kan gå efter fødslen 

Tak skal du have! Jeg håber også at jeg får en god fødsel 

Anmeld

10. marts 2013

Stivdie

Miss Church skriver:

Til jer som blev sat igang med tabletter Hvor længe gik der fra i fik tabletterne, til i gik i fødsel, eller de kunne tage vandet? 

Vi skal på sygehuset i morgen, hvor jeg igen skal undersøges og formentlig sættes igang med tabletter. 

Jeg skal have 1 tablet og komme igen om eftermiddagen, hvor jeg skal have 1 tablet mere. 
Hvis jeg ikke er gået i fødsel tirsdag, gentages tablet-behandlingen, bare med 2 tabletter x 2 osv. indtil jeg får veer. 

Jeg havde mange plukkeveer i går aftes, så jeg håber at jeg har åbnet mig mere og de evt. kan tage vandet i morgen 

Jeg ved desværre intet om igangsættelse med tabletter, men jeg ville lige ønske dig al mulig held og lykke med fødslen

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

Stivdie skriver:

Jeg ved desværre intet om igangsættelse med tabletter, men jeg ville lige ønske dig al mulig held og lykke med fødslen

Tusind tak skal du ha! 

Anmeld

10. marts 2013

ekebiv

Miss Church skriver:

Av av av.. Jeg var godt nok også øm i fredags, efter jeg var blevet undersøgt indvendigt  og så skal der to babyer ud! Hehe tror ikke jeg kan gå efter fødslen 

Tak skal du have! Jeg håber også at jeg får en god fødsel 

Uuuhhhh... Hele to babyer, kæmpe respekt for at du føder selv

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

ekebiv skriver:

Uuuhhhh... Hele to babyer, kæmpe respekt for at du føder selv

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.