Igangsættelse med tabletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Mette.

Miss Church skriver:

Til jer som blev sat igang med tabletter Hvor længe gik der fra i fik tabletterne, til i gik i fødsel, eller de kunne tage vandet? 

Vi skal på sygehuset i morgen, hvor jeg igen skal undersøges og formentlig sættes igang med tabletter. 

Jeg skal have 1 tablet og komme igen om eftermiddagen, hvor jeg skal have 1 tablet mere. 
Hvis jeg ikke er gået i fødsel tirsdag, gentages tablet-behandlingen, bare med 2 tabletter x 2 osv. indtil jeg får veer. 

Jeg havde mange plukkeveer i går aftes, så jeg håber at jeg har åbnet mig mere og de evt. kan tage vandet i morgen 

Min vand gik kl. 17, men ingen veer så fik en tablet kl. 23.30 og fik veer efter den ene omkring kl. 2. Fødte derefter kl. 7.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

tarkoflen

Hvis du skal sættes i gang med cyrotec ville jeg lige læse denne artikler i berlinske i dag

http://www.b.dk/nationalt/laegemiddel-brugt-forker t-paa-foedende-kvinder

Det er på ingen måde for at skræmme dig, men mere så du kan møde forberedt op og i tilfælde af, at der er noget du finder utrygt, så skal du bede om ikke at blive sendt hjem...

Er sikker på, at de er ekstra opmærksomme på dig, når nu der er to skønne piger, der skal ud, så der er helt sikkert ikke noget at være bekymret for! Men jeg er glad for, at jeg læste dette, i tilfælde af, at jeg skal sættes i gang, når den tid kommer

Rigtig meget held og lykke med fødslen, jeg håber det bliver en skøn en af slagsen glæder mig til at se dine skønne piger

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hvis du skal sættes i gang med cyrotec ville jeg lige læse denne artikler i berlinske i dag

Det er på ingen måde for at skræmme dig, men mere så du kan møde forberedt op og i tilfælde af, at der er noget du finder utrygt, så skal du bede om ikke at blive sendt hjem...

Er sikker på, at de er ekstra opmærksomme på dig, når nu der er to skønne piger, der skal ud, så der er helt sikkert ikke noget at være bekymret for! Men jeg er glad for, at jeg læste dette, i tilfælde af, at jeg skal sættes i gang, når den tid kommer

Rigtig meget held og lykke med fødslen, jeg håber det bliver en skøn en af slagsen glæder mig til at se dine skønne piger

Mange tak for det

Jeg har læst det og har læst en masse andre artikler om cytotec. Om det er godt eller skidt, ved jeg ikke rigtig. Jeg har tiltro til at min JM ved hvad hun gør, men det sætter da en masse tanker igang. 

Jeg vil hvert fald snakke med dem om det, inden jeg skal tage pillen. 

Anmeld

10. marts 2013

Juliekp

Jeg fik en pille kl. 08 om morgen og så skulle så komme igen kl. 13 hvor jeg blev tjekket, var ca 3 cm åben, så fik taget vandet. Var 1 cm åben før jeg fik pillen. 

Fik så veer omkring kl. 17, presse veer kl. 21 og fødte 21:58

Anmeld

10. marts 2013

Bølle's moar<3

Min fødsel startede ved at vandet gik - så fra første pille og til vandet gik, gik der 2 døgn..

jeg havde ingen plukveer overhovedet - så sleve veerne var ret hårde at komme igennem

Fra vandet gik og til prinsessen var ude, gik der 6 timer

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

Juliekp skriver:

Jeg fik en pille kl. 08 om morgen og så skulle så komme igen kl. 13 hvor jeg blev tjekket, var ca 3 cm åben, så fik taget vandet. Var 1 cm åben før jeg fik pillen. 

Fik så veer omkring kl. 17, presse veer kl. 21 og fødte 21:58

Det gik godt nok også hurtigt så  

Det kunne være skønt!

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Jeg ringede lige til fødegangen og snakkede med dem omkring cytotec. Nu fik mig beroliget. Hun kunne selvfølgelig sagtens forstå vores bekymring men var rigtig god til at forklare. Så nu er jeg lidt mere rolig  

Anmeld

10. marts 2013

Ønskebarnet12

Jeg var 41+0 da jeg ikke mærkede liv, og tog forbi sygehuset havde ellers en tid 3 dage senere for at blive sat igang men pga jeg alligevel var gået en uge over tid besluttede hun sig for at give mig en pille før, jeg tog pillen(slugepille) og en halv time senere fik jeg rigtig plukveer, og det spændte meget.. 

Kl var omkring 14-15

Og kl 23 var vi på sygehuset hvor de spurgte om de sku stikke hul i fostervandet, ja så gjorde de det og så kom veerne. Fik en akut kejsersnit næste dag kl 13.18  

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg var 41+0 da jeg ikke mærkede liv, og tog forbi sygehuset havde ellers en tid 3 dage senere for at blive sat igang men pga jeg alligevel var gået en uge over tid besluttede hun sig for at give mig en pille før, jeg tog pillen(slugepille) og en halv time senere fik jeg rigtig plukveer, og det spændte meget.. 

Kl var omkring 14-15

Og kl 23 var vi på sygehuset hvor de spurgte om de sku stikke hul i fostervandet, ja så gjorde de det og så kom veerne. Fik en akut kejsersnit næste dag kl 13.18  

Det gik også stærkt så. Men øv at det endte i aks. Men det vigtigste er jo at baby har det godt

Jeg håber godt nok også at det kommer til at gå rimelig hurtigt, når jeg får pillen 

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Jeg ringede lige til fødegangen og snakkede med dem omkring cytotec. Nu fik mig beroliget. Hun kunne selvfølgelig sagtens forstå vores bekymring men var rigtig god til at forklare. Så nu er jeg lidt mere rolig  

Det var bestemt heller ikke for at være træls eller give dig unødige bekymringer, men mere for at du kunne få den nødvendige viden fra fødegangen! Jeg er sikker på, at de er meget opmærksomme og passer rigitg godt på jer! Det er jo trods alt også meget få tilfælde, hvor det ikke går godt! Og hvis man er forberedt på komplikationerne, så kan man jo reagere på dem

Godt du fik snakket med fg om dine bekymringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.