Kender i det, når man ik har sovet i 3,5 år?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Tulle28

Jeg har ikke de vises sten, min datter er 3 og sover igennem 5 ud af 7 nætter. Men jeg har et ambivalent forhold til mælk, som en anden nævnte som mulig årsag, og fandt denne undersøgelse:

http://komaelk.dk/fileadmin/user_upload/pdf/H_1.pd f

Det er da et forsøg værd at fjerne mælkeprodukter, hvis han indtager mange af dem, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Koen.

Schelderup skriver:

Har I overvejet, om han kan have problemer med at tåle mælkeprodukter? Ikke mælkeallergi, men evt. Laktoseintolerant.

mange små børn kan ikke fordøje mælkeproteinerne, og det kan give både luft og ondt i maven, som kan vække dem om natten.

det kan være et forsøg værd at undlade at give ham mælkeprodukter i en uge, og se om det har en effekt.

ts. min datter er laktoseintolerant, de fandt først ud af det da hun var 21 mdr og der havde hun aldrig sovet igennem og vågnede hver time og skreg.. men vupti da hun kom på den rette kost, 23 mdr gammel sov hun ca 8-9 timer i streg og nu knap 3 år sover hun ca 12-14 timer i streg

Anmeld

11. marts 2013

2børn2

Anonym skriver:

Jge har verdens dejligste dreng på 3,5 år, han er aktiv, meget krudt i måsen, vokser og har det godt

MEN jeg har IKKE sovet igennem EN ENESTE NAT siden han blev født, han vågner hver nat, jeg aner ikke hvorfor!
Han er ikke ked, jeg er begyndt at ta ham med ind til os, men der vågner han os ogvil tilbage til sin egen seng?

Har prøvet alt, hjælp!!!

Her varede det 9 år...

Når du nu har prøvet alle de ydre ting har du så også prøvet at kigge indad??
Vores "problem" var samspillet i familien... Da vi fik bebrejdelserne osv ryddet af bordet sov drengen igennem og hans angst foretog sig også lige så stille.

Han er lige blevet 10 og nu har jeg snart fået min nattesøvn i 1 år i træk for første gang i 10 år....

Vi gik til psykolog os og ham og sidste gang var det kun os forældre...

Bare et tip... Aner jo ikke noget om jeres forhold men ved af erfaring at børn reagerer på det mindste...

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

2børn2 skriver:

Her varede det 9 år...

Når du nu har prøvet alle de ydre ting har du så også prøvet at kigge indad??
Vores "problem" var samspillet i familien... Da vi fik bebrejdelserne osv ryddet af bordet sov drengen igennem og hans angst foretog sig også lige så stille.

Han er lige blevet 10 og nu har jeg snart fået min nattesøvn i 1 år i træk for første gang i 10 år....

Vi gik til psykolog os og ham og sidste gang var det kun os forældre...

Bare et tip... Aner jo ikke noget om jeres forhold men ved af erfaring at børn reagerer på det mindste...

Vi har en skønt forhold, intet forandret og alt er som det pjeler ==> Skønt

Har idag købt Laktosefri mælk, og fjernet ost, så prøver vi det, men tak for input

Anmeld

13. marts 2013

morethanperfect

Tulle28 skriver:

Jeg har ikke de vises sten, min datter er 3 og sover igennem 5 ud af 7 nætter. Men jeg har et ambivalent forhold til mælk, som en anden nævnte som mulig årsag, og fandt denne undersøgelse:

http://komaelk.dk/fileadmin/user_upload/pdf/H_1.pd f

Det er da et forsøg værd at fjerne mælkeprodukter, hvis han indtager mange af dem, synes jeg.

WOW .

Helt utrolig læsning .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.