Kender i det, når man ik har sovet i 3,5 år?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan ikke udtale mig om hvad det kan være. Men har I nogle der kan passe storbror natten over i ny og næ...tænker bedsteforældre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Ciss

Anonym skriver:

Jep, han har fået fjernet polypper og er ørebarn, får nye dræn ca. hver 6 måned, men det er ikke drænene, det kan jeg tydelig mærke når det er

Mandlerne blir tjekket hver gang ved er inde ved ørelægen...

Smør du ham? Tør hud kan også føre til urolig søvn - også selvom man ikke umiddelbart ser, At den er tør. Her mærker vi forskel om vi har smurt ham eller ikke. Vi plejer at smøre hver aften.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Smør du ham? Tør hud kan også føre til urolig søvn - også selvom man ikke umiddelbart ser, At den er tør. Her mærker vi forskel om vi har smurt ham eller ikke. Vi plejer at smøre hver aften.

Ja, han blir smurt hver aften og morgen med en hudcreme specielt til børn med tør hud

Anmeld

10. marts 2013

Ciss

Anonym skriver:

Ja, han blir smurt hver aften og morgen med en hudcreme specielt til børn med tør hud

Ja, så har jeg ikke flere forslag lige nu - men jeg ved, hvor hårdt det er, når man aldrig får sovet igennem, så jeg håber virkelig for jer at det snart bliver bedre.

Anmeld

10. marts 2013

PernilleogLouis

Jep min dreng er 5 år og venter stadig på det sker Men har vist bare vænnet mig til det efterhånden

Anmeld

10. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Jge har verdens dejligste dreng på 3,5 år, han er aktiv, meget krudt i måsen, vokser og har det godt

MEN jeg har IKKE sovet igennem EN ENESTE NAT siden han blev født, han vågner hver nat, jeg aner ikke hvorfor!
Han er ikke ked, jeg er begyndt at ta ham med ind til os, men der vågner han os ogvil tilbage til sin egen seng?

Har prøvet alt, hjælp!!!

Hvorfor skiftes I ikke til at tage nætterne? Så I kan få lidt overskud?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvorfor skiftes I ikke til at tage nætterne? Så I kan få lidt overskud?

Fordi min mand arbejder 10-12 timer hver eneste dag, så han har brug for sin søvn og jeg er "kun" studerende og han hører ham ikke alligvel så skal jeg bøvle med at få vækket manden først, så kan jeg ligeså godt gå selv først med det samme

Anmeld

10. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Fordi min mand arbejder 10-12 timer hver eneste dag, så han har brug for sin søvn og jeg er "kun" studerende og han hører ham ikke alligvel så skal jeg bøvle med at få vækket manden først, så kan jeg ligeså godt gå selv først med det samme

Det sidste problem kan I jo løse ved at manden får en babyalarm på jeres søn og du sover på sofaen. Det kunne I vel godt gøre i weekenderne ind imellem?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Det sidste problem kan I jo løse ved at manden får en babyalarm på jeres søn og du sover på sofaen. Det kunne I vel godt gøre i weekenderne ind imellem?

Han kan sove fra en orkan, han hører intet, det er også mig der vækker ham om morgen, selvom han har gang i 3 vækkeurer

Og jeg ville nemt kunne hører dem selvom jeg sover nedenunder på sofaen, jeg vågner ved det mindste kvæp

Anmeld

10. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Han kan sove fra en orkan, han hører intet, det er også mig der vækker ham om morgen, selvom han har gang i 3 vækkeurer

Og jeg ville nemt kunne hører dem selvom jeg sover nedenunder på sofaen, jeg vågner ved det mindste kvæp

OK, ja så er der jo ikke så meget at gøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.