Kender i det, når man ik har sovet i 3,5 år?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
34 svar
2 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

Jge har verdens dejligste dreng på 3,5 år, han er aktiv, meget krudt i måsen, vokser og har det godt

MEN jeg har IKKE sovet igennem EN ENESTE NAT siden han blev født, han vågner hver nat, jeg aner ikke hvorfor!
Han er ikke ked, jeg er begyndt at ta ham med ind til os, men der vågner han os ogvil tilbage til sin egen seng?

Har prøvet alt, hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Loa

Fuldstændig ligesom hos os.

Her har det dog kun varet 2,5 år.... Men er sikker på det fortsætter...... Fuck det er træls....

Anmeld

10. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jge har verdens dejligste dreng på 3,5 år, han er aktiv, meget krudt i måsen, vokser og har det godt

MEN jeg har IKKE sovet igennem EN ENESTE NAT siden han blev født, han vågner hver nat, jeg aner ikke hvorfor!
Han er ikke ked, jeg er begyndt at ta ham med ind til os, men der vågner han os ogvil tilbage til sin egen seng?

Har prøvet alt, hjælp!!!

Uha, - har du haft SP inde over?

Der kan jo være et hav af forklaringer. - Eller der kan blot være den, at sådan er din dreng.

Men ja, jeg kender det. Virkelig godt.

Har heller ikke sovet igennem en eneste nat i bum bum - ja, faktisk også 3,5 år.. (Og forinden det en graviditet, hvor jeg var oppe at tisse 100 gange pr. nat, så har sgu nok rundet de 4 år for længst).

Men jeg synes da, man vænner sig til det, synes du ikke?

Her er det værst, når der skal serviceres en masse mange gange pr. nat. Så man når at blive heeelt vågen adskillige gange...

Det går vel over en dag (nat)...

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Fuldstændig ligesom hos os.

Her har det dog kun varet 2,5 år.... Men er sikker på det fortsætter...... Fuck det er træls....

Jeg løber snart tør  for ideer, har prøvet:

-kugledyne

- skiftet helsemadresser 3 gange

- Sansemotorik

- Zoneterapi

- Kiropraktor

- Kædedyne

- Nye sengetider

- Større seng

- Lys

- Mørklægning

- Og garanteret en masse andet jeg ik kan huske på stående fod

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Uha, - har du haft SP inde over?

Der kan jo være et hav af forklaringer. - Eller der kan blot være den, at sådan er din dreng.

Men ja, jeg kender det. Virkelig godt.

Har heller ikke sovet igennem en eneste nat i bum bum - ja, faktisk også 3,5 år.. (Og forinden det en graviditet, hvor jeg var oppe at tisse 100 gange pr. nat, så har sgu nok rundet de 4 år for længst).

Men jeg synes da, man vænner sig til det, synes du ikke?

Her er det værst, når der skal serviceres en masse mange gange pr. nat. Så man når at blive heeelt vågen adskillige gange...

Det går vel over en dag (nat)...

Jo meget, jeg er ikke nær så træt som i de første par år, men syntes godt snart at det må stoppe, har et mindre barn der sover fra det blir lagt til næste morgen kl 07, åh det ku være skønt hvis storebror gad det

Anmeld

10. marts 2013

Loa

Anonym skriver:

Jeg løber snart tør  for ideer, har prøvet:

-kugledyne

- skiftet helsemadresser 3 gange

- Sansemotorik

- Zoneterapi

- Kiropraktor

- Kædedyne

- Nye sengetider

- Større seng

- Lys

- Mørklægning

- Og garanteret en masse andet jeg ik kan huske på stående fod

Hold da fest og det har vi ikke engang...

Fik bare af vide af SP at sådan var hun bare

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hold da fest og det har vi ikke engang...

Fik bare af vide af SP at sådan var hun bare

Den tror jeg altså ikke på, der må være et eller andet der gør at han vågner hver eneste nat

nogle gange er han så træt når han blir puttet, men vpgner stadig, der må være en grund..... jeg mangler bare at finde den

Anmeld

10. marts 2013

Ciss

Har du fået kontrolleret mandler og evn polypper? Din dreng lyder som vores. Han trak ikke vejert ordentligt om natten og vågnede derfor og klarede ikke at sove igen osv pga det. Hanfik fjernet polypper og reduceret mandler i januar og nu er der ingen problemer. Fantastisk at kunne so e en hel nat! Vores dreng er nu 3,4 år.

Anmeld

10. marts 2013

Ciss

Skal lige siges, at vi aldrig selv mistænkte det. Det blev opdagdt, fordi han fik kontrolleret ørene. (det gav også forkert tryk i ørene, så han hørte ikke så godt.)

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Har du fået kontrolleret mandler og evn polypper? Din dreng lyder som vores. Han trak ikke vejert ordentligt om natten og vågnede derfor og klarede ikke at sove igen osv pga det. Hanfik fjernet polypper og reduceret mandler i januar og nu er der ingen problemer. Fantastisk at kunne so e en hel nat! Vores dreng er nu 3,4 år.

Jep, han har fået fjernet polypper og er ørebarn, får nye dræn ca. hver 6 måned, men det er ikke drænene, det kan jeg tydelig mærke når det er

Mandlerne blir tjekket hver gang ved er inde ved ørelægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.