ang hunnhund lidt dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

1990h

helle85 skriver:

det er da fint han hjælper selv om det er ulækket

ok hun vasker sig rimlig meget nå hun ligger ned men hvis vi gå rundt og laver noget så følger hun efter os også er det hun gå og drypper

Hov har lige svaret dig men kom til at citere mig selv så håber du kan finde svaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

helle85

1990h skriver:

Hov har lige svaret dig men kom til at citere mig selv så håber du kan finde svaret.

har fundet det

ja det er rigtig nok vi har en størrer hund som ikke fryser så det med jakker behøver vi ikke

jeg har snakket med manden og vi giver den lige nogen flere gange for at se om den ikke lære det, og eller må vi overveje det andet

men for at hun selv lærer det

Anmeld

9. marts 2013

1990h

helle85 skriver:

har fundet det

ja det er rigtig nok vi har en størrer hund som ikke fryser så det med jakker behøver vi ikke

jeg har snakket med manden og vi giver den lige nogen flere gange for at se om den ikke lære det, og eller må vi overveje det andet

men for at hun selv lærer det

Jaa det jo det

jeg læste igang om nogle der viste blodpletten til tæven når hun havde dryppet og hun så slikkede den op. om det er et no go eller noget de kan lære af det tør jeg virkelig ikke sige stødte bare på det engang..

Anmeld

9. marts 2013

helle85

1990h skriver:

Jaa det jo det

jeg læste igang om nogle der viste blodpletten til tæven når hun havde dryppet og hun så slikkede den op. om det er et no go eller noget de kan lære af det tør jeg virkelig ikke sige stødte bare på det engang..

det kunne da værer at man skal prøve det(selv om det er ulækkert) men det er jo det de gør "normalt"

Anmeld

9. marts 2013

DKTiha

Vores tæve på 8mdr er lige kommet i løbetid herhjemme, og har aldrig set en hun hund være så renlig som hun er, hun drypper rigtig meget men så snart hun ser det så vasker hun gulvet og sig selv og lægger sig i sin kurv så hun ikke drypper ud over det hele !

Men det skam helt normalt, vi passede en anden tæve som os var i løbetid og hun kunne slet ikke finde ud af at gøre sig ren, så jeg fandt et par underbukser og et bind også fik hun dem på..

Vi prøvede os med vores egen tæve, men hun tager dem af :p

Anmeld

9. marts 2013

helle85

DKTiha skriver:

Vores tæve på 8mdr er lige kommet i løbetid herhjemme, og har aldrig set en hun hund være så renlig som hun er, hun drypper rigtig meget men så snart hun ser det så vasker hun gulvet og sig selv og lægger sig i sin kurv så hun ikke drypper ud over det hele !

Men det skam helt normalt, vi passede en anden tæve som os var i løbetid og hun kunne slet ikke finde ud af at gøre sig ren, så jeg fandt et par underbukser og et bind også fik hun dem på..

Vi prøvede os med vores egen tæve, men hun tager dem af :p

okay det er da godt kun kan det allerede

Anmeld

9. marts 2013

1990h

helle85 skriver:

det kunne da værer at man skal prøve det(selv om det er ulækkert) men det er jo det de gør "normalt"

ja det er lidt ulækz. men det har givet "pote" for nogle i hvert fald:p

Anmeld

9. marts 2013

DKTiha

helle85 skriver:

okay det er da godt kun kan det allerede

Ja det er rigtig lækkert, havde en forventning om at hun ikke gad gøre noget overhovedet, men sku vise hende en enkelt gang at hun havde dryppet og siden har hun så selv taget sig af det :-) vores er en schæfer, så tror godt jeres kan lærer det hvis bare man viser hende at hun gerne må gøre rent efter sig selv :p ...

Anmeld

9. marts 2013

helle85

1990h skriver:

ja det er lidt ulækz. men det har givet "pote" for nogle i hvert fald:p

ja har søgt lidt om det på google og der er andre der skriver om det, så nu er der stadig håb forude

tusind tak for rådet

Anmeld

9. marts 2013

helle85

DKTiha skriver:

Ja det er rigtig lækkert, havde en forventning om at hun ikke gad gøre noget overhovedet, men sku vise hende en enkelt gang at hun havde dryppet og siden har hun så selv taget sig af det :-) vores er en schæfer, så tror godt jeres kan lærer det hvis bare man viser hende at hun gerne må gøre rent efter sig selv :p ...

ja det vil jeg helt klart prøve hun ligner også mest en schæfer farven er fra labradoren men hovedet er schæferens og hun er rimlig lærer nem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.