ang hunnhund lidt dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

helle85

esioul skriver:

Vores har bukser på når hun er alene ellers ikke.

ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

B&J

helle85 skriver:

ja jeg har godt set dem da jeg var inde og søge på det ja det er heller ikke nemt at holde det rent nå hun bløder hele tiden, hun få ikke lov til at ligge i sofaen nu nå hun er i løbetid.

nej nemlig, og vores hund sover nemlig oppe på en hønne i sofaen højt oppe det er det hun elsker, og det ville jeg ikke tage fra hende så hun fik ble på, men håber jeres selv kan finde ud af at gøre sig ren med tiden...

Anmeld

9. marts 2013

helle85

Maja88 skriver:

Hvorfor er du imod det.. du bruger vel også selv bind eller tampon når du bløder

fordi at det jo ikke er naturligt for dem, og de kan jo ikke lærer at holde sig rene, hvis de har blee på. så derfor vil jeg helst se det an og håbe på at hun selv lærer at holde sig ren

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

helle85 skriver:

fordi at det jo ikke er naturligt for dem, og de kan jo ikke lærer at holde sig rene, hvis de har blee på. så derfor vil jeg helst se det an og håbe på at hun selv lærer at holde sig ren

Men hvis hun nu ikke gør..

Anmeld

9. marts 2013

helle85

B&J skriver:

nej nemlig, og vores hund sover nemlig oppe på en hønne i sofaen højt oppe det er det hun elsker, og det ville jeg ikke tage fra hende så hun fik ble på, men håber jeres selv kan finde ud af at gøre sig ren med tiden...

okay ja det håber jeg også ellers må vi ty til den anden løsning men vil ikke bare gører det før jeg ved om hun lærer det

Anmeld

9. marts 2013

helle85

Maja88 skriver:

Men hvis hun nu ikke gør..

ja så ender det med at vi må overvejde den anden løsning, ellers må manden gå rundt med gulvskrupperen, da det var ham der ville have hund

Anmeld

9. marts 2013

B&J

helle85 skriver:

okay ja det håber jeg også ellers må vi ty til den anden løsning men vil ikke bare gører det før jeg ved om hun lærer det

det kan jeg godt forstå i vil

Anmeld

9. marts 2013

LilleChelle

helle85 skriver:

ja jeg er også lidt imod at give hende ble på.
jeg har ikke lige tænkt på de er ting før vi fik hende, da jeg kun har haft hanhund før og det var manden der valgte hende

det med at de ikke lystre så godt det ved jeg dog godt jeg har også sagt til manden at nå han lukker hende ud så skal han holde øje med hende. hun er som regl i snor nå vi gå da hun ikke lystre nå hun helt nå hun er uden snor

tror du hun bliver bedre til det nå hun er 1½ år(ved ikke hvor mange gange hun har været det, da vi fik hende i januar) hun vasker sig rimlig meget nå hun ligger ned men nå vi gå rundt og laver noget så følger hun efter os og så er det hun drypper??

Jeg skal ikke kunne sige om hun vil blive renlig under løbetid, da jeg ikke ved hvilken race hun er, og derved ikke lige kan 'regne' mig frem til hvor mange løbetider hun har været i. 

Så må han rende rundt og gøre rent efter hende  

Anmeld

9. marts 2013

helle85

LilleChelle skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om hun vil blive renlig under løbetid, da jeg ikke ved hvilken race hun er, og derved ikke lige kan 'regne' mig frem til hvor mange løbetider hun har været i. 

Så må han rende rundt og gøre rent efter hende  

det gør jeg også hun er blandet labrador/schæfer

Anmeld

9. marts 2013

1990h

1990h skriver:

Vores bløder også sådan rimeligt når hun er i løbetid og hun bliver to år.

Hun plejer at være rimelig til at gøre sig ren dog kan hun godt dryppe lidt hvis hun lige har sovet og rejser sig eller hvis hun leger med vores han hun. Nogle gange er hun ekstremt dårlig til det og vi bruger også en løbetids buks hvor man sætter indlæg i. Den har hun på når vi er hjemme. Pga sarte gulve..når vi ikke er hjemme er de begge i en aflukket gang hvor hun ikke har Buksen på netop for at hun stadig skal kunne gøre sig ren og bevarer sine instinkter.

Vores han hund hjælper også med rengøringen ad ad

Vores har heldigvis intet imod at have den ble på og hun kan også sagtens slikke sig og rengøre sig selv selv om hun har buksen på. hun skubber den bare til siden.

Forstår godt du har det svært ved det da jo er en unaturlig ting at en hund skal ha ble på.
Her hjemme får hun det kun pga gulvet i stuen. Og gulvet fulgte altså med.huset så det ikke noget vi kunne ha forudset.

Noget helt andet. begge vores hunde har dækken på om vinteren da de fryser meget og deres maver ikke er dækket så meget af pels som langhåret hunde.. her påligger vi dem jo også noget der strider mod deres væsen men de ELSKER deres jakker og har intet imod at have dem på tværtimod så er de længere ude om vinteren end hvis de.ikke har dem på. Så længe Buksen og bleen ikke er en plage for hunden og som den går hen og bliver stresset af ville jeg ikke tøve med det så længe man husker at give hende tidspunkter uden bleen hvor hun frit kan gøre sig ren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.