ang hunnhund lidt dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.222 visninger
48 svar
7 synes godt om
9. marts 2013

helle85

det er nok et lidt dumt spørgsmål men det er første gang jeg har en hunhund.

er det meget normalt at de gå og drypper blod nå de er i løbetid??

vil hun lærer at holde sig bedre ren med alderen så hun ikke drypper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

B&J

ja de drypper nogle ser man næsten ikke bløde fordi de er så gode til at gøre sig rene, hvor vores hunhund hun bløder rimelig meget så hun får en af daniels bleer på det er nemmer at klippe et hul til halen også vip så er der blee på men man kan jo ogs¨å købe s¨ådan nogle smarte blee buks til dem...

MEN HUSK, kig efter om hun kan være alene med bleen på for nogle hunde ædder bindet så. og nogle lader det blive så...

Anmeld

9. marts 2013

esioul

helle85 skriver:

Ja det er helt normalt.

Min bløder meget de første 14 dage og så stilner det af. MEN hold for guds skyld jeres hund fra hanhunde i 4 uger hvis i ikke ønsker hvalpe.

Det er netop når blødningen er ved at stile af de bliver højløbske (og derved villige til parring)

Anmeld

9. marts 2013

C-Dog

helle85 skriver:

Det er helt normalt. Vores hunhund på 2 år har lært at holde sig selv og gulvet rent, men det tog hende lige en løbetid eller tre før hun begyndte på det. Vi overvejede løbetidsbukser til hende fordi vi ikke vidste hvordan vi skulle lære hende at holde sig ren, men nu er det ikke nødvendigt :-)

Anmeld

9. marts 2013

Peanut

helle85 skriver:

Ja det er normalt  Nogle bløder mere end andre og nogle er bedre til at slikke op efter sig, end andre 

Anmeld

9. marts 2013

helle85

esioul skriver:

Ja det er helt normalt.

Min bløder meget de første 14 dage og så stilner det af. MEN hold for guds skyld jeres hund fra hanhunde i 4 uger hvis i ikke ønsker hvalpe.

Det er netop når blødningen er ved at stile af de bliver højløbske (og derved villige til parring)

okay jeg viste ikke det varede så længe bagefter. men har sagt til manden at han ikke må lukke hende ud uden at holde øje med hende

Anmeld

9. marts 2013

helle85

CC23 skriver:

Det er helt normalt. Vores hunhund på 2 år har lært at holde sig selv og gulvet rent, men det tog hende lige en løbetid eller tre før hun begyndte på det. Vi overvejede løbetidsbukser til hende fordi vi ikke vidste hvordan vi skulle lære hende at holde sig ren, men nu er det ikke nødvendigt :-)

ja jeg fandt også lige nogen på nettet men syntes at det ville være synt.

jeg ved desværrer ikke hvor mange gange hun har været i løbetid da vi fik hende i januar og hun er 1½ år.

jeg håber også hun bliver bedre til at holde sig ren og gulvet da det ikke er til at rende efter hende med en gulvklud

Anmeld

9. marts 2013

helle85

Peanut skriver:

Ja det er normalt  Nogle bløder mere end andre og nogle er bedre til at slikke op efter sig, end andre 

okay jeg håber så hun bliver lidt bedre til det

Anmeld

9. marts 2013

helle85

esioul skriver:

Ja det er helt normalt.

du skriver at de ført 14 dage er værst, hvorlænge bløder de ca??

jeg var inde på en side hvor der stod noget med 9 dage

Anmeld

9. marts 2013

helle85

B&J skriver:

ja de drypper nogle ser man næsten ikke bløde fordi de er så gode til at gøre sig rene, hvor vores hunhund hun bløder rimelig meget så hun får en af daniels bleer på det er nemmer at klippe et hul til halen også vip så er der blee på men man kan jo ogs¨å købe s¨ådan nogle smarte blee buks til dem...

MEN HUSK, kig efter om hun kan være alene med bleen på for nogle hunde ædder bindet så. og nogle lader det blive så...

okay er hun ikke meget irreteret over bleen??

hej håber det bliver bedre med hende(jeg syntes det er lidt syndt at giver hende blee på) hun er kun 1½ år og jeg ved ikke hvor mange gange hun har haft det, da vi fik hende i januar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.