Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Fenja09

Martsbaby skriver:

Jeg fik stillet den der flaske foran mig, hun puttede en masse citron i, og så fik jeg et af de hvide engangsglas, de der små.. der var til 2½ glas i den skide flaske, så kunne ikke tage den i et hug.. også var den stuevarm... aaaaaaaaaaaaaaaaad

Det kan være at du skal bede om at få det iskoldt, hvis du skal drikke det en anden gang. Synes jeg godt at man kan tillade sig. Og ja forstår godt hvis det var adrrrrr at drikke når det er stuetemperatur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

AnthonsMor

Fenja09 skriver:

Det kan være at du skal bede om at få det iskoldt, hvis du skal drikke det en anden gang. Synes jeg godt at man kan tillade sig. Og ja forstår godt hvis det var adrrrrr at drikke når det er stuetemperatur!

det må jeg huske, hvis det bliver nødvendigt næste gang!

Anmeld

5. marts 2013

LMX

B&J skriver:

Nemlig.. håber aldrig jeg skal det igen ad ad ad ad

Det skal du ikke og det kan du takke din operation for. Tilgengæld skal du måle blodsukker hvis du bliver gravid

Anmeld

5. marts 2013

Linea

Nej det synes jeg faktisk ikke!  Jeg bundede blot det stads, og så var det det!! Ja det er sødt, og ja det er ikke nogen udtalt fornøjelse, men det skal bare ned

Anmeld

5. marts 2013

L83

pernie89 skriver:

Er det bare så forfærdelig? Er det meget grimt det man drikke? 

Nej slet ikke jeg frygtede det os efter alt det man havde læst herinde, det var slet ikke slemt det smagte okay koldt sukkervand med i citron i

Anmeld

6. marts 2013

LilleChelle

Jeg har været til det to gange.  Og jeg syntes  ikke det var slemt overhovedet.  Selvfølgelig er det ikke lækkert - men så er det altså heller ikke værre. 

Jeg har prøvet både med og uden citron og jeg husker ikke forskel. 

Tror det har meget med ens indstilling på det at gøre. 

Jeg gjorde det gerne igen. Og kommer også til det

Anmeld

6. marts 2013

FamilenStorm

pernie89 skriver:

Jeg er med i et større forskningsprojekt, hvilket betød at jeg blev udvalgt til at få lavet en glukosenelastning spm kontrol gruppe.. Så jeg gøre det mere eller mindre frivilligt.,

Syntes ikke det var så slemt, det var ikke lækkert, men det kom ned.. De var også søde til at presse en halv citron i, for at modveje det søde..

Hvis man bare forbereder sig på at det er en omgang sukkervand, og man bare tager nogle gode mundfulde, så er det ikke så slemt,.

Jeg havde også læst (bla. Herinde) at det skulle være åh så frygtelig, så var virkelig forberedt på det værste.. Men så frygteligt var det nu ikke..

Anmeld

6. marts 2013

B&J

LMX skriver:

Det skal du ikke og det kan du takke din operation for. Tilgengæld skal du måle blodsukker hvis du bliver gravid

Uhh det lyder dejligt men måle blodsukker lyder ikke så dejligt

Anmeld

6. marts 2013

pernie89

Tak for alle jeres svar :-) har lige været afsted og synes nu ikke det var slemt, :-) 

Anmeld

6. marts 2013

Moma

pernie89 skriver:

Nej det er det ikke! Jeg fik det i Kolding og de blandede noget citron i, så det smagte af noget meget sød/stærkt sportssaftevand. Jeg syntes faktisk, at det smagte godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.