Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Frejsmor

Puha ja!! Jeg kan kun i stemme mig resten af pigerne - Det er AFSKYELIGT!! Jeg var SÅÅÅ tæt på at kaste op og sad bare der og ventede og havde det SÅ dårligt - det ser jeg virkelig ikke frem til at skulle igen.. ØV!

HUSK at tage noget mad med til bagefter, det hjælper altså på den enorme kvalme man har samlet sammen af ikke at have fået morgenmad og så at skulle drikke det skidt der..

Det er bare at bide det i sig og få det overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

AnthonsMor

pernie89 skriver:

Er det bare så forfærdelig? Er det meget grimt det man drikke? 

Det er afskyeligt!

Første glas er lige til at holde ud, og det er ligeså tyndt som vand i konsistensen, MEN det der er frygteligt ved det er, at det føles som om det bare sætter sådan en klam belægning heeeeeeeele vejen ned i halsen og i munden, som bare ikke vil forsvinde!

Bare tanken gør mig syg igen.. Puuueh..

Anmeld

5. marts 2013

AnnaK89

Nej jeg synes ikke det var slemt
Synes ikke det smagte direkte ulækkert, men det er heller ikke ligefrem saftevand

Det gælder bare om at drikke til der ikke er mere når man er startet - så stop ikke før glasset er tomt!

Anmeld

5. marts 2013

L&V

Lad os sige det sån, lægen bakkede en meter og skubbede skraldespanden hen til mig Fik knald ond i hovedet af den voldsomme mængde sukker og ingen mad i laaaang tid

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

AnnaKJ skriver:

Nej jeg synes ikke det var slemt
Synes ikke det smagte direkte ulækkert, men det er heller ikke ligefrem saftevand

Det gælder bare om at drikke til der ikke er mere når man er startet - så stop ikke før glasset er tomt!

Åh! Her fik vi de små hvide engangsglas, og de er jo fandme ikke store nok til al den væske.. Så jeg fik to et halvt glas.. ØV det var klamt!

Anmeld

5. marts 2013

AnnaK89

Martsbaby skriver:

Åh! Her fik vi de små hvide engangsglas, og de er jo fandme ikke store nok til al den væske.. Så jeg fik to et halvt glas.. ØV det var klamt!

Ej det kan jeg så godt forstå!
Hos vores læge fik jeg et kæmpe glas (tror det er sådan et der bruges til cafe latte også)
Det røg bare lige ned

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

AnnaKJ skriver:

Ej det kan jeg så godt forstå!
Hos vores læge fik jeg et kæmpe glas (tror det er sådan et der bruges til cafe latte også)
Det røg bare lige ned

Det er da også nemmere og bedre!

Her var jeg jo nødt til at holde pause

Anmeld

5. marts 2013

Isabella_mor

Ka+Ma=Be skriver:

JA! 

Ved første tår tænkte jeg: "Nåå, det er jo ikke så slemt - bare noget sødt vand". Og så blev det ellers bare værre og værre og mere og mere kvalmt! AD!

Var bogstavelig talt ved at kaste op. Spurgte hvad der ville ske, hvis jeg kastede op, hvortil jeg fik at vide, at så skulle jeg komme igen og lave den forfra en anden dag

Så sorry, men ja!

Det er ren glukose blandet op med vand...

Anmeld

5. marts 2013

camilladyhr

pernie89 skriver:

Jeg synes bestemt også det var ulækkert, og så fik jeg det simpelthen så skidt bagefter. Håber godt nok ALDRIG jeg skal drikke det igen. 

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

pernie89 skriver:

Det er ikke den mest lækre drink man kan få serveret, men jeg synes at mit lægehus gjorde sit til at den smagte bare nogenlunde dvs. den var iskold og med citron. Jeg blev hverken syg eller dårlig af det. Det skulle bare overståes. Det værste var den 2 timer lange ventetid bagefter.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.