Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

LinLin

Nej det er det ikke! Ufortyndet saftevand snager det som, synes jeg...

Men der var en der kastede op efterr en halv time dengang jeg var til det - hun måtte jo så få en ny tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes på ingen måde det var spor slemt! Ved min læge, ka man få lidt citronsaft i, hvis man syntes det andet er for sødt! Vh stine

Anmeld

5. marts 2013

nielsen80

DAs mor skriver:

Nej det er det ikke! Ufortyndet saftevand snager det som, synes jeg...

Men der var en der kastede op efterr en halv time dengang jeg var til det - hun måtte jo så få en ny tid...

Måske det var mig - det var netop det,jeg gjorde. Så træls at komme tilbage!

Til TS: det smager på ingen måde godt og er lidt ulækkert, men for mig var det værste tiden efter. Fik hovedpine, blev svimmel og ja kastede op, så måtte afsted igen
Anden gang gik det hele meget bedre, jeg fik et råd om at spise meget aften inden, og helt frem til kl 22. Det gjorde, at jeg anden gang kom igennem uden at kaste op.

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Isabella_mor skriver:

Det er ren glukose blandet op med vand...

I know

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

Fenja09 skriver:

Det er ikke den mest lækre drink man kan få serveret, men jeg synes at mit lægehus gjorde sit til at den smagte bare nogenlunde dvs. den var iskold og med citron. Jeg blev hverken syg eller dårlig af det. Det skulle bare overståes. Det værste var den 2 timer lange ventetid bagefter.

/Fenja

hvor dejligt, at det var kølet ned! Mit var stuetemp, så det var bare ikke rart!

Anmeld

5. marts 2013

LinLin

nielsen80 skriver:

Måske det var mig - det var netop det,jeg gjorde. Så træls at komme tilbage!

Til TS: det smager på ingen måde godt og er lidt ulækkert, men for mig var det værste tiden efter. Fik hovedpine, blev svimmel og ja kastede op, så måtte afsted igen
Anden gang gik det hele meget bedre, jeg fik et råd om at spise meget aften inden, og helt frem til kl 22. Det gjorde, at jeg anden gang kom igennem uden at kaste op.

Tror jeg ikke da det var en udenlandsk kvinde (og det var i 2006 )

Jeg synes virkeligt ikke det var slemt! Og havde en bog med for at fordrive ventetiden.... Men altså ville da også hellere bruge to timer på noget andet

Anmeld

5. marts 2013

nielsen80

DAs mor skriver:

Tror jeg ikke da det var en udenlandsk kvinde (og det var i 2006 )

Jeg synes virkeligt ikke det var slemt! Og havde en bog med for at fordrive ventetiden.... Men altså ville da også hellere bruge to timer på noget andet

Hihihi ej så var det nok ikke mig

Synes heller ikke det var slemt anden gang overhovedet - første gang var ikke rar, men det var ikke pga det ildebefindende jeg fik og ikke pga det man skulle drikke.

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Martsbaby skriver:

hvor dejligt, at det var kølet ned! Mit var stuetemp, så det var bare ikke rart!

Ja, de fortalte mig at grunden til at folk ofte syntes det er helt forfærdeligt er fordi lægerne ikke sørger for at gøre det iskoldt - jeg synes i hvert fald ikke det var så slemt som jeg havde læst. Jeg skulle drikke lidt under et af de alm. plastikkrus og så var det også syrligt pga. citronen. Fik det heller ikke skidt, så var nok heldig

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

Fenja09 skriver:

Ja, de fortalte mig at grunden til at folk ofte syntes det er helt forfærdeligt er fordi lægerne ikke sørger for at gøre det iskoldt - jeg synes i hvert fald ikke det var så slemt som jeg havde læst. Jeg skulle drikke lidt under et af de alm. plastikkrus og så var det også syrligt pga. citronen. Fik det heller ikke skidt, så var nok heldig

Jeg fik stillet den der flaske foran mig, hun puttede en masse citron i, og så fik jeg et af de hvide engangsglas, de der små.. der var til 2½ glas i den skide flaske, så kunne ikke tage den i et hug.. også var den stuevarm... aaaaaaaaaaaaaaaaad

Anmeld

5. marts 2013

emsaroto

AD fy for den .. ja det er det! 
Håber jeg må undlade denne gang ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.