Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
40 svar
3 synes godt om
5. marts 2013

pernie89

Er det bare så forfærdelig? Er det meget grimt det man drikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

JA! 

Ved første tår tænkte jeg: "Nåå, det er jo ikke så slemt - bare noget sødt vand". Og så blev det ellers bare værre og værre og mere og mere kvalmt! AD!

Var bogstavelig talt ved at kaste op. Spurgte hvad der ville ske, hvis jeg kastede op, hvortil jeg fik at vide, at så skulle jeg komme igen og lave den forfra en anden dag

Så sorry, men ja!

Anmeld

5. marts 2013

B&J

det er tykt sukkervand der smager lidt af citron og det er skrækkeligt. og jeg plejer at spise morgen mad også få det til morgen mad ja tak for kaffe ens mave ....

Anmeld

5. marts 2013

MomInTheMaking

pernie89 skriver:

Altså jeg er enormt sart, så jeg var ved at brække mig flere gangen, tror kun jg formåede at holde det nede fordi jeg fik afvide jeg skulle drikke er glas mere hvis jeg kastede op. XD men det smager ikke som sådan grimt, bare meget MEGET sødt.

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

B&J skriver:

det er tykt sukkervand der smager lidt af citron og det er skrækkeligt. og jeg plejer at spise morgen mad også få det til morgen mad ja tak for kaffe ens mave ....

Det smager da kun af citron, hvis man selv tilføjer det Det fik vi mulighed for selv at jurstere, der hvor jeg var

Anmeld

5. marts 2013

Maja88

pernie89 skriver:

Jeg sys ikke det var så slemt.. jeg fik en masse citron i og så skulle det bare ned

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Altså jeg er enormt sart, så jeg var ved at brække mig flere gangen, tror kun jg formåede at holde det nede fordi jeg fik afvide jeg skulle drikke er glas mere hvis jeg kastede op. XD men det smager ikke som sådan grimt, bare meget MEGET sødt.

Det er jo det! Det smager ikke dårligt, men hold nu op det er sødt!  Kvalmende sødt!

Anmeld

5. marts 2013

B&J

Ka+Ma=Be skriver:

Det smager da kun af citron, hvis man selv tilføjer det Det fik vi mulighed for selv at jurstere, der hvor jeg var

okay her blev det bare blandet også måtte vi drikke

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

B&J skriver:

okay her blev det bare blandet også måtte vi drikke

Mangler VIRKELIG bræksmileyen her!  hehe

Synes dog ikke citron hjalp en skid

Anmeld

5. marts 2013

B&J

Ka+Ma=Be skriver:

Mangler VIRKELIG bræksmileyen her!  hehe

Synes dog ikke citron hjalp en skid

Nemlig.. håber aldrig jeg skal det igen ad ad ad ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.