Tvillingemave 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Miss Church

BigHope13 skriver:

Ej hvor vildt at se dig bagfra ville da få et chok hvis jeg så dig og du vendte dig om, så fantastisk. Bliver skønt snart at få ansigter på de to prinsesser

nu det jo snart så vil ihvertfald ønske dig en fantastisk god fødsel

Det bliver så fantastisk at møde dem! 

Mange tak skal du ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Miss Church

1990h skriver:

jeg bliver mere og mere spændt på at se dine piger

og hvor er de seje at de bliver derinde til de færdige stædige piger

(flot mave som altid

Ja det må man sige at de er Det tror jeg de har fra deres mor haha. Jeg er også total stædig 

Tak søde 

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Hvor er du fantastisk! Du har båret dine to tøser til de er færdigbagte, og de kan nu trygt komme til verden!

Du har uden tvivl givet dem de bedste omstændigheder at vokse sig stærke i og hold op jeg synes det er blær! Du har givet dine piger den bedste start ved at holde på dem så længe!

Du er skabt til at være gravid, og skabt til at bære tvillinger!

Og nu kan de jo bare komme til verden!

Glæder mig til at høre hvad scanningen siger og høre hvordan du skal sætte igen!

Hvor er du bare mega sød! Mange tak for de fine ord! 

Scanning gik rigtig godt Baby A er skønnet til 2700g og baby B er skønnet til 2600g. Så det er ved at være nogle store basser Kan slet ikke vente til i næste uge, hvor de kommer ud til os! 

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

Juliekp skriver:

Sikke en smuk mave, du bære den så flot!  

Jeg fik taget vandet 38+3, hvor jeg var ca 3 cm åben, så det kan da lade sig gøre he he

1.000 tak skal du ha!  

Ejj hvor det lyder skønt! Det håber jeg også at de kan ved mig 

Anmeld

5. marts 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hvor er du bare mega sød! Mange tak for de fine ord! 

Scanning gik rigtig godt Baby A er skønnet til 2700g og baby B er skønnet til 2600g. Så det er ved at være nogle store basser Kan slet ikke vente til i næste uge, hvor de kommer ud til os! 

De er bare SÅ fine i størrelsen! Det jo hel vild!

Det er så fantastisk at de snart kommer ud til jer! Håber du får en skøn fødsels og er så spændt på at høre om det hele.

Anmeld

5. marts 2013

o1Mutte

Miss Church skriver:

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Jeg sidder altid med de største smiley face når du lægger billeder ind af maven Synes det er SÅ fantastisk hvad kvindekroppen er i stand til Og du er da bare bygget til at lave tvillinger

Dejlige billeder

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

christina92 skriver:

De er bare SÅ fine i størrelsen! Det jo hel vild!

Det er så fantastisk at de snart kommer ud til jer! Håber du får en skøn fødsels og er så spændt på at høre om det hele.

Ja det er bare fantastisk!

Tusind tak søde 

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

o1Mutte skriver:

Jeg sidder altid med de største smiley face når du lægger billeder ind af maven Synes det er SÅ fantastisk hvad kvindekroppen er i stand til Og du er da bare bygget til at lave tvillinger

Dejlige billeder

Tusind tak skal du ha!  

Anmeld

5. marts 2013

Pessimisten

Imponerende at man ikke kan se at du er gravid når man ser dig bagfra. Du må være en lille pige, siden den store mave kun fylder 110 cm. Men nøj, hvor er du bare smuk gravid. Det er meget fascinerende hvad kroppen er i stand til.

og fantastisk at de bare hygger sig derinde, og begge har det godt!

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

Pessimisten skriver:

Imponerende at man ikke kan se at du er gravid når man ser dig bagfra. Du må være en lille pige, siden den store mave kun fylder 110 cm. Men nøj, hvor er du bare smuk gravid. Det er meget fascinerende hvad kroppen er i stand til.

og fantastisk at de bare hygger sig derinde, og begge har det godt!

Tusind tak skal du have! 

Ja jeg er en lille pige  155cm høj

Det er bare så dejligt at vide, at de har det så godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.