Tvillingemave 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.281 visninger
53 svar
30 synes godt om
4. marts 2013

Miss Church

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Nettemor

Miss Church skriver:

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Wow hvor er du flot!

Jeg synes det er helt vildt at man ikke kan se du er gravid når du står med ryggen til

Held og lykke med fødslen af de 2 guldklumper

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

Ej hvor spændende, men det må være dejligt at vide at du er ved at være ved vejsende

Anmeld

4. marts 2013

LilleChelle

Jeg synes det er vildt du ikke er større :p 

Jeg var 110 cm. med bassen i 38+0. 

- og der var vel at mærke kun én i maven

Og så er det imponerende at du ikke har fået flere strækmærker. Min mave er fuldstændig ødelagt af strækmærker. 

Hvor bliver det bare spændende .. Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det er at gå og sige 'jeg er mor om senest x antal dage' :p 

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Nettemor skriver:

Wow hvor er du flot!

Jeg synes det er helt vildt at man ikke kan se du er gravid når du står med ryggen til

Held og lykke med fødslen af de 2 guldklumper

Tak skal du have!  

Hehe ja det er faktisk lidt sjovt. Der var en som efterlyst sådan et billede i sidste uge. Så det kom lige her

Tusind tak! Glæder mig til at jeg kan vise dem frem for jer 

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Ej hvor spændende, men det må være dejligt at vide at du er ved at være ved vejsende

Det er SÅ spændende!  

Er spændt på hvem der kommer først Om ikke andet, bliver det godt nok tæt på hinanden! 
Kan du ikke mærke noget endu?

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jeg synes det er vildt du ikke er større :p 

Jeg var 110 cm. med bassen i 38+0. 

- og der var vel at mærke kun én i maven

Og så er det imponerende at du ikke har fået flere strækmærker. Min mave er fuldstændig ødelagt af strækmærker. 

Hvor bliver det bare spændende .. Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det er at gå og sige 'jeg er mor om senest x antal dage' :p 

Jeg er også meget meget smal generelt. Mit symfyse-mål svare til at jeg er i uge 40. 
Men når man tænker på at der er to derinde, synes jeg heller ikke at min mave er så voldsom stor. Men de er jo også kun omkring 2500g hver  

Det er også meget underligt! Det er nok heller ikke rigtig gået op for os endnu Tror først det kommer på mandag, når det går løs. Måske endda først når de er kommet ud 

Anmeld

4. marts 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Det er SÅ spændende!  

Er spændt på hvem der kommer først Om ikke andet, bliver det godt nok tæt på hinanden! 
Kan du ikke mærke noget endu?

Ja ungerne kommer virkelig til at have fødselsdage meget tæt på hinanden

Nej jeg synes at det hele står lidt i stampe, stadig rigtigt mange plukveer og menssmerter, men men ingen veer øv øv kom nu ud baby!!! måske sidder den fast

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Ja ungerne kommer virkelig til at have fødselsdage meget tæt på hinanden

Nej jeg synes at det hele står lidt i stampe, stadig rigtigt mange plukveer og menssmerter, men men ingen veer øv øv kom nu ud baby!!! måske sidder den fast

Ja de gør! 

Ihh hvor træls. Ja det kan da godt være  Den har det nok lige så godt. Der er også meget varmere derinde end der er herude! 

Anmeld

4. marts 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Jeg er også meget meget smal generelt. Mit symfyse-mål svare til at jeg er i uge 40. 
Men når man tænker på at der er to derinde, synes jeg heller ikke at min mave er så voldsom stor. Men de er jo også kun omkring 2500g hver  

Det er også meget underligt! Det er nok heller ikke rigtig gået op for os endnu Tror først det kommer på mandag, når det går løs. Måske endda først når de er kommet ud 

Jah - tror du er omkring samme størrelse som jeg  

Absolut ikke - jeg var lige som dig, også bare mig selv med en badebold på maven  

Ja - det er der ingen der ved. Ved ikke hvordan jeg ville tage det. 

Men hvor glæder vi os alle sammen herinde på baby til at se dine små mirakler  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.