Tvillingemave 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

esioul

Miss Church skriver:

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Hep hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

HeidiØ

Miss Church skriver:

I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Kæft mand, du er bare så skide flot med den mave der altså! Man kan jo slet ik se bagfra at du er gravid!

Godt gået, siger jeg bare

Anmeld

4. marts 2013

BigHope13

Ej hvor vildt at se dig bagfra ville da få et chok hvis jeg så dig og du vendte dig om, så fantastisk. Bliver skønt snart at få ansigter på de to prinsesser

nu det jo snart så vil ihvertfald ønske dig en fantastisk god fødsel

Anmeld

4. marts 2013

Mother-love

Miss Church skriver:

Tak skal du ha! 

Ja hehe det er faktisk lidt sjovt. 

Det kan du tro jeg også gør! Uha og nu er det bare snart! Glæder mig til at jeg kan vise billeder af dem til jer! 

Selvom du har to såmålte jeg faktisk det samme ommaven som dig men jeg havde så også lige taget meget på, på dansehåndtagende. Og ja det sidder der sgu endnu
Og mig var man slet ikke i tvivl om at jeg var gravid selvom man så mig bagfra.

Kan godt forstå du glæder dig. Den kærlighed man får til de små er helt sindsygt. Man troede man vidste hvad det ville sige at elske, men det gør man ikke før man får børn og så får du to stk på engang. Hold nu kæft det må være vildt. Glæd dig til tredige dagen efter du har født hahaha kæmpe tude dag. Jeg var så lykkelig at jeg ikke lavede andet end at tude konstandt.

Anmeld

4. marts 2013

1990h

Miss Church skriver:

jeg bliver mere og mere spændt på at se dine piger

og hvor er de seje at de bliver derinde til de færdige stædige piger

(flot mave som altid

Anmeld

4. marts 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hvor er du fantastisk! Du har båret dine to tøser til de er færdigbagte, og de kan nu trygt komme til verden!

Du har uden tvivl givet dem de bedste omstændigheder at vokse sig stærke i og hold op jeg synes det er blær! Du har givet dine piger den bedste start ved at holde på dem så længe!

Du er skabt til at være gravid, og skabt til at bære tvillinger!

Og nu kan de jo bare komme til verden!

Glæder mig til at høre hvad scanningen siger og høre hvordan du skal sætte igen!

Anmeld

5. marts 2013

Juliekp

Sikke en smuk mave, du bære den så flot!  

Jeg fik taget vandet 38+3, hvor jeg var ca 3 cm åben, så det kan da lade sig gøre he he

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

esioul skriver:

Hep hep hep

Hehe tak søde! 

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

HeidiØ skriver:

Kæft mand, du er bare så skide flot med den mave der altså! Man kan jo slet ik se bagfra at du er gravid!

Godt gået, siger jeg bare

1.000 tak skal du have!  

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

michelledam skriver:

Selvom du har to såmålte jeg faktisk det samme ommaven som dig men jeg havde så også lige taget meget på, på dansehåndtagende. Og ja det sidder der sgu endnu
Og mig var man slet ikke i tvivl om at jeg var gravid selvom man så mig bagfra.

Kan godt forstå du glæder dig. Den kærlighed man får til de små er helt sindsygt. Man troede man vidste hvad det ville sige at elske, men det gør man ikke før man får børn og så får du to stk på engang. Hold nu kæft det må være vildt. Glæd dig til tredige dagen efter du har født hahaha kæmpe tude dag. Jeg var så lykkelig at jeg ikke lavede andet end at tude konstandt.

Hahaha hvor bliver det spændende om jeg også får sådan en tude-dag  Men når det er af lykke, er det helt okay 

Jeg glæder mig så sindssygt meget. Folk siger at man slet ikke kan forestille sig hvor stor kærlighed man kan rumme. Det bliver så stort! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.