Tvillingemave 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jah - tror du er omkring samme størrelse som jeg  

Absolut ikke - jeg var lige som dig, også bare mig selv med en badebold på maven  

Ja - det er der ingen der ved. Ved ikke hvordan jeg ville tage det. 

Men hvor glæder vi os alle sammen herinde på baby til at se dine små mirakler  

Jeg håber på at jeg hurtigt bliver "mig selv" igen Det må da være en fordel, at jeg ikke har taget på andre steder? 

Vi glæder os også rigtig meget! 
I får lov til at se mange billeder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Ja de gør! 

Ihh hvor træls. Ja det kan da godt være  Den har det nok lige så godt. Der er også meget varmere derinde end der er herude! 

Ja jeg tror også at den hygger sig, måske den ikke selv ved at den er færdigbagt

Nå men i hvert falde bliver den tvunget ud om 8 dage, så går det ikke længere havde godt nok håbet at den kom af sig selv.

det er da spændende om de kan tage vandet eller om du skal have tabeletter

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Ja jeg tror også at den hygger sig, måske den ikke selv ved at den er færdigbagt

Nå men i hvert falde bliver den tvunget ud om 8 dage, så går det ikke længere havde godt nok håbet at den kom af sig selv.

det er da spændende om de kan tage vandet eller om du skal have tabeletter

Hehe nej det er ikke sikkert. 

Ja så går den altså ikke længere! Men det må være dejligt at vide, at de kan tage vandet. Så du ikke skal gå og vente i mega lang tid på at der sker noget. 

Ja jeg er også rigtig spændt på det! Håber sådan at de kan, men tvivler desværre lidt på det  Det er vist ikke så tit man kan tage vandet på en førstegangs-fødende 

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Glæder mig til du spammer med smukke babyprinsesser 

Endnu engang... smuk, smuk, smuk mave!!

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

emmagirl skriver:

Glæder mig til du spammer med smukke babyprinsesser 

Endnu engang... smuk, smuk, smuk mave!!

Tak søde! 

Anmeld

4. marts 2013

Louise H.

Miss Church skriver:

Hehe nej det er ikke sikkert. 

Ja så går den altså ikke længere! Men det må være dejligt at vide, at de kan tage vandet. Så du ikke skal gå og vente i mega lang tid på at der sker noget. 

Ja jeg er også rigtig spændt på det! Håber sådan at de kan, men tvivler desværre lidt på det  Det er vist ikke så tit man kan tage vandet på en førstegangs-fødende 

De tog vandet på mig i uge 36+1 - så det er i hvert fald lykkedes en gang

Og endnu engang beundre jeg din mave - lidt vildt at man ikke kan se det bagfra. Folk må godt nok kigge lidt når du vender dig så :p

Anmeld

4. marts 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

Nu med to færdig-bagte piger i maven 

Så er vi ved at være ved vejs ende
I morgen skal vi til den sidste scanning. Fredag skal vi på fødegangen og finde ud af hvordan jeg skal sættes igang og mandag går det løs 

7 dage tilbage (+ et par dage, alt efter hvordan de kan sætte mig igang. Jeg håber på at de kan tage vandet)

Vægten står stille fra i sidste uge. Maveomfanget er nu 110cm. 
Plukkeveer og mens-smerter er der masser af! Men tror at pigerne bliver der til det sidste  

Nu er det snart slut med at blive spammet med mavebilleder fra mig  Men i skal da lige have lidt fra i dag. 

Tvivler på jeg bliver ligeså flot tvillingegravid Smuk mave

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

rodehovedet skriver:

De tog vandet på mig i uge 36+1 - så det er i hvert fald lykkedes en gang

Og endnu engang beundre jeg din mave - lidt vildt at man ikke kan se det bagfra. Folk må godt nok kigge lidt når du vender dig så :p

Åh så er det håb forude!  

Der er også mange som kigger utrolig meget på den, når jeg kommer gående

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Viventerjer skriver:

Tvivler på jeg bliver ligeså flot tvillingegravid Smuk mave

Alle gravide er smukke  

Tak skal du have! 

Anmeld

4. marts 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Jeg håber på at jeg hurtigt bliver "mig selv" igen Det må da være en fordel, at jeg ikke har taget på andre steder? 

Vi glæder os også rigtig meget! 
I får lov til at se mange billeder  

Jeg var tilbage på min normalvægt 3 uger efter fødslen. Men jeg havde også fået en smule væske i kroppen en måneds tid op til fødslen. 

Så det er jeg sikker på du nok skal Bare lad hver med at overanstrenge kroppen - den skal have lov at finde på plads selv, inden træningen går igang  

Det glæder vi os til :p Der er ikke noget bedre end små babyer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.