Nyt hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Maja88

B&J skriver:

jeg er vist rimelig ned stemt ang den page hihihihihihi

Hehe ja for den skal være kortere end den du havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

B&J

Maja88 skriver:

Hehe ja for den skal være kortere end den du havde

hihihihhihihihihi

Anmeld

4. marts 2013

L&V

Du skal ha noget der rammer dit ansigt ind så få det klippet/skåret op til kæden.. Hvis man skære håret giver det en fed pjusket effekt og vil være fedt til dit tynde hår.. Så vil jeg syntes enten et tungt lige banegård eller skrådt pandehård ville værre fint

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Du skal ha noget der rammer dit ansigt ind så få det klippet/skåret op til kæden.. Hvis man skære håret giver det en fed pjusket effekt og vil være fedt til dit tynde hår.. Så vil jeg syntes enten et tungt lige banegård eller skrådt pandehård ville værre fint

tror du sådan noget ville være pænt???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2013

L&V

B&J skriver:

tror du sådan noget ville være pænt???

Hmm tror måske det er lige kort nok men noget der hen af også bare lidt mere længde.. Kender du det der pudder man kan drysse i håret også giver det fylde?

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Hmm tror måske det er lige kort nok men noget der hen af også bare lidt mere længde.. Kender du det der pudder man kan drysse i håret også giver det fylde?

næææ det kender jeg ikke, pyhh det er bare svært med det møg hår syntes jeg kigger billeder og billeder og er så bange for at komme til at lige et lille barn i ansigtet for det har jeg prøvet så mange gange

Anmeld

4. marts 2013

L&V

B&J skriver:

næææ det kender jeg ikke, pyhh det er bare svært med det møg hår syntes jeg kigger billeder og billeder og er så bange for at komme til at lige et lille barn i ansigtet for det har jeg prøvet så mange gange

Prøv og hør din frisør om det, det er super.. Tænker netop hvis du vælger noget men lidt kant og evt lidt farve selv om jeg godt ku læse det ikke lige var dig også andre briller ku gøre en helt masse

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Månsson skriver:

Prøv og hør din frisør om det, det er super.. Tænker netop hvis du vælger noget men lidt kant og evt lidt farve selv om jeg godt ku læse det ikke lige var dig også andre briller ku gøre en helt masse

jaaa nemlig ...

men det kræver også en del penge men det kommer stille og roligt

Anmeld

5. marts 2013

L&V

B&J skriver:

jaaa nemlig ...

men det kræver også en del penge men det kommer stille og roligt

Det gør det absolut men man behøver jo heller ikke det hele på en dag

Anmeld

5. marts 2013

TbCp

Jeg  tænker du skal have længere pandehår og så skal det klippes kort bagtil så det får mere fylde.... ser lige om jeg kan finde et billede af hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.