Nyt hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Syntes også det er en lang page. Tror det ku se fedt ud, hvis det gik op til hagen/ kæben, og var " korter" i nakken, sådan at det var mere skarpt! Også bare nogle flotte striber i. Du har jo nogle rigtig flotte træk, og markeret hage, så tror du ska ha en skarp frisure. Vh stine

jeg skal klippes en gryde klipning helt skarp og rundt. ej hihihih

jeg må på jagt og spørge rundt omkring hvad de syntes der kunne være pænt til lige mig for kunne virkelig godt tænke mig denne gang når det er så skal det skisme se møg hammer fedt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

jeg skal klippes en gryde klipning helt skarp og rundt. ej hihihih

jeg må på jagt og spørge rundt omkring hvad de syntes der kunne være pænt til lige mig for kunne virkelig godt tænke mig denne gang når det er så skal det skisme se møg hammer fedt ud

Jeps kasserollehår, det holder!! Min far plejede at gi os en Margrethe skål på hovedet og klippe os med køkkensaksen, så den frisure kender jeg også  Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Jeps kasserollehår, det holder!! Min far plejede at gi os en Margrethe skål på hovedet og klippe os med køkkensaksen, så den frisure kender jeg også  Vh stine

ja det kunne være jeg skulle tage en skål på hovede og få daniel til at klippe mig så kunen være jeg ville få en mega fed frisur

Anmeld

4. marts 2013

Noahmor

B&J skriver:

det hår ser super godt ud... kunne være jeg skulle prøve at finde en ny frisør og høre hvad personen syntes hvis det er.... også kan man jo altid gå igen hvis man ikke er helt enige med frisøren

Tak. Jeg har det en smule kortere i nakken nu og så lidt længere foran.

jeg har det så farvet temmelig mørkt for igen at det ligner noget.

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

StineW79 skriver:

Humm jeg ka heller ik åbne dit link. Vh stine

Jeg har sendt et nyt med en lille beskrivelse af, hvilket en jeg mener men jeg tror vi er ret enige om udformningen af pagen

Anmeld

4. marts 2013

Maja88

Synes en kort page i en lækker brun chokolade farve

Anmeld

4. marts 2013

Na-Wi

Jeg var til frisør i fredags hvor jeg fik syet extensions på.. Har meget langt hår i forvejen, så jeg tænkte at det bare var blevet så langt og kedeligt.. Jeg besluttede mig for at få syet en knald rød bane hår på under mit eget hår, og er simpelthen så glad for det

Det kostede mig kun 800 kr inkl hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2013

merichs

Tænker evt en meget kort frisure med et lidt længere pandehår. Eller helt modsat, en gang extensions så du får at langt, tykt hår 

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Maja88 skriver:

Synes en kort page i en lækker brun chokolade farve

jeg er vist rimelig ned stemt ang den page hihihihihihi

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Na-Wi skriver:

Jeg var til frisør i fredags hvor jeg fik syet extensions på.. Har meget langt hår i forvejen, så jeg tænkte at det bare var blevet så langt og kedeligt.. Jeg besluttede mig for at få syet en knald rød bane hår på under mit eget hår, og er simpelthen så glad for det

Det kostede mig kun 800 kr inkl hår

du ser også møg hammer godt ud, det der er mit problem er mit hår er ødelagt af operationen og det skal med tiden blive beder men det kan tage lang tid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.