Nyt hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Tulle28

B&J skriver:

Det kan jo også være fordi den frisør ikke er særlig god til det for jeg syntes virkelig ikke det er pænt

E det er da SÅ flot til dig med pagehår?!! Det klæder dig virkelig godt synes jeg, ser rigtig friskt ud Bruger du nogen gange kontaktlinser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

B&J

Tulle28 skriver:

E det er da SÅ flot til dig med pagehår?!! Det klæder dig virkelig godt synes jeg, ser rigtig friskt ud Bruger du nogen gange kontaktlinser?

NEJ! ingen kontaktlinser hihihihihih jeg stikker ikke øjne ind

ej jeg skal have nye briller også fordi de ser lidt store ud syntes jeg forhold til mit ansigt men de har jo også være der imens jeg var stor hihihihih men må nød til en ting af gangen

men IKKE page, jeg bliver helt ked af det tror bare jeg skal være skaldet så hihihhihi

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

B&J skriver:

det er nemlig det jeg har gjordt også sidst de ture ikke klippe mit hår kort fordi de ville være bange for jeg syntes jeg var skaldet jeg føler mig skaldet fordi mit hår er så tyndt.. også lavede hun en page

ej hvor er det træls vil helst ikke have en ny frisør fordi de er så søde der nede

Det billede du har lagt ind, er ikke page i mit hoved det er mere noget i retning af sådan noget her, jeg tænker:

https://www.google.dk/search?q=pagehår&hl =da&client=safari&tbm=isch&tbo=u&s ource=univ&sa=X&ei=lnA0UcHkI475sgazsYGQBg& amp;ved=0CD0QsAQ&biw=1024&bih=672#biv=i%7C 12%3Bd%7CMDwGxjBFvS26kM%3A

Måske du skulle overveje at prøve en ny frisør, måske bare en enkelt gang og se om de havde et nyt syn på din frisure?

Anmeld

4. marts 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Det billede du har lagt ind, er ikke page i mit hoved det er mere noget i retning af sådan noget her, jeg tænker:

https://www.google.dk/search?q=pagehår&hl =da&client=safari&tbm=isch&tbo=u&s ource=univ&sa=X&ei=lnA0UcHkI475sgazsYGQBg& amp;ved=0CD0QsAQ&biw=1024&bih=672#biv=i%7C 12%3Bd%7CMDwGxjBFvS26kM%3A

Måske du skulle overveje at prøve en ny frisør, måske bare en enkelt gang og se om de havde et nyt syn på din frisure?

nu må du nød til at give mig et nyt link det virker ikke øv øv...

jaa kunne være jeg skulle over veje det men puhh hvor er det svært at finde den rigtige frisør der mener det ser pænt ud hvis man gør sådan eller sådan også man skal stole på det...

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

B&J skriver:

nu må du nød til at give mig et nyt link det virker ikke øv øv...

jaa kunne være jeg skulle over veje det men puhh hvor er det svært at finde den rigtige frisør der mener det ser pænt ud hvis man gør sådan eller sådan også man skal stole på det...

Hmm mærkeligt!

Det jeg havde linket til var den frisure på tredje linie og billede nr. 3 men der er også mange andre fine!

Anmeld

4. marts 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Hmm mærkeligt!

Det jeg havde linket til var den frisure på tredje linie og billede nr. 3 men der er også mange andre fine!

ja det sidder godt nok helt op til køberne det hår ja der er jo vildt forskeld... jaaa det er godt nok ikke nemt jeg ville bare ønske mig en frisur der sparker mås der virkelig kunne være så fedt og noget nyt og spænde og flot

Anmeld

4. marts 2013

Noahmor

B&J skriver:

Ja mit hår er jeg en pjuske pusk hihihihih.

og jeg skal en dag en smut til frisør... men er der nogle her inde der kan fortælle mig hvad der kunne være pænt til mig...

jeg vil IKKE have en page, jeg ligner en lille pige når jeg får det syntes jeg selv....

og kan ikke få etager (staves) da mit hård er tyndt...

Håber på nogle gode råd

Jeg har temmelig kort hår, netop fordi det er så tyndt. 

jeg er så glad for mit korte hår og tror også det ville klæde dig.

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Noahmor skriver:

Jeg har temmelig kort hår, netop fordi det er så tyndt. 

jeg er så glad for mit korte hår og tror også det ville klæde dig.

det hår ser super godt ud... kunne være jeg skulle prøve at finde en ny frisør og høre hvad personen syntes hvis det er.... også kan man jo altid gå igen hvis man ikke er helt enige med frisøren

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Det kan jo også være fordi den frisør ikke er særlig god til det for jeg syntes virkelig ikke det er pænt

Syntes også det er en lang page. Tror det ku se fedt ud, hvis det gik op til hagen/ kæben, og var " korter" i nakken, sådan at det var mere skarpt! Også bare nogle flotte striber i. Du har jo nogle rigtig flotte træk, og markeret hage, så tror du ska ha en skarp frisure. Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Hmm mærkeligt!

Humm jeg ka heller ik åbne dit link. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.