Nyt hår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.457 visninger
43 svar
8 synes godt om
4. marts 2013

B&J

Ja mit hår er jeg en pjuske pusk hihihihih.

og jeg skal en dag en smut til frisør... men er der nogle her inde der kan fortælle mig hvad der kunne være pænt til mig...

jeg vil IKKE have en page, jeg ligner en lille pige når jeg får det syntes jeg selv....

og kan ikke få etager (staves) da mit hård er tyndt...

Håber på nogle gode råd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om du har prøvet at have pagehår efter du har tabt dig??  For det var faktiske den første frisure jeg tænkte da jeg så dit ansigt!! Du har jo meget skarpe træk og tror det ku se rigtig fedt ud til dig!

Også nogle lyse og mørke striber. Du må komme med en Update når du er blevet klippet! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Tænker om du har prøvet at have pagehår efter du har tabt dig??  For det var faktiske den første frisure jeg tænkte da jeg så dit ansigt!! Du har jo meget skarpe træk og tror det ku se rigtig fedt ud til dig!

Også nogle lyse og mørke striber. Du må komme med en Update når du er blevet klippet! Vh stine

Jaaa det har jeg desværre og min frisør sagde jeg så, så voksen ud og det første billede jeg fik det var jeg lignede en lille pige jeg manglede bare rottehalerne

og har overvejet at få det kort men ved ikke om det vil være pænt eller hvordan det ville være osv osv.. fordi det ville jo være det der ville være mest sundt for mit hår.... pyhh det er en hård beslutning..

og mange tak og lover at komme med en update

Anmeld

4. marts 2013

AlberteSophie

Det første jeg tænkte var også page, mest fordi dit hår er så tyndt

evt med brun/rød farve 

Anmeld

4. marts 2013

AlberteSophie

AlberteSophie skriver:

evt med brun/rød farve 

Eller også ville jeg lade det vokse også pandehår og så kun farve det

Anmeld

4. marts 2013

B&J

AlberteSophie skriver:

evt med brun/rød farve 

jeg må stå ved jeg har aldrig farvet mit hår og kommer nok heller aldrig til det....

NEJ NEJ NEJ NEJ ikke page jeg kan bare ikke lig page jeg kan ikke gøre for det

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Jaaa det har jeg desværre og min frisør sagde jeg så, så voksen ud og det første billede jeg fik det var jeg lignede en lille pige jeg manglede bare rottehalerne

og har overvejet at få det kort men ved ikke om det vil være pænt eller hvordan det ville være osv osv.. fordi det ville jo være det der ville være mest sundt for mit hår.... pyhh det er en hård beslutning..

og mange tak og lover at komme med en update

Må vi ik prøve at se et billede af dig med pagehår? Har du overvejet en ny frisør?? Tit så er det rart med nye øjen, på ens hår! 

Ja ens hår er ret vigtigt i forhold til hvordan man ser sig selv! For mig var det bare en kæmpe beslutning, om jeg sku ha pandehår! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Måske en smart korthårsfrisure? Det er rigtig godt til os med noget tyndt pjask til hår det kan give det meget fylde! Men jeg ville snakke med frisøren, for de burde have en god ide om hvad der ville passe til din ansigstform

Held og lykke med det!

Anmeld

4. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Må vi ik prøve at se et billede af dig med pagehår? Har du overvejet en ny frisør?? Tit så er det rart med nye øjen, på ens hår! 

Ja ens hår er ret vigtigt i forhold til hvordan man ser sig selv! For mig var det bare en kæmpe beslutning, om jeg sku ha pandehår! Vh stine

Det kan jo også være fordi den frisør ikke er særlig god til det for jeg syntes virkelig ikke det er pænt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Måske en smart korthårsfrisure? Det er rigtig godt til os med noget tyndt pjask til hår det kan give det meget fylde! Men jeg ville snakke med frisøren, for de burde have en god ide om hvad der ville passe til din ansigstform

Held og lykke med det!

det er nemlig det jeg har gjordt også sidst de ture ikke klippe mit hår kort fordi de ville være bange for jeg syntes jeg var skaldet jeg føler mig skaldet fordi mit hår er så tyndt.. også lavede hun en page

ej hvor er det træls vil helst ikke have en ny frisør fordi de er så søde der nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.