Gastric Bypass update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

MyLove E

B&J skriver:

ja nu er det 1år og 9mdr siden her den 6..

jeg tog nogle billeder idag eller kæresten gjorde de er ikke det bedste men han er ikke så god til det men pyt

i skulle bare lige se før og nu det syntes jeg i skal have, selv om jeg først lovede det når jeg havde smit en halv mig men det kommer så kommer der lidt nye billeder igen til den tid

håber i alle har haft en vidunderlig weekend

Wow det er jo helt vildt:-):-):-):-) Du er jo SÅ lækker:-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

B&J

Tauf skriver:

Wow det er jo helt vildt:-):-):-):-) Du er jo SÅ lækker:-):-):-):-)

Mange mange tak søde

Anmeld

4. marts 2013

Stumpe27

hold da helt op hvor er du blevet smuk hvad spiser man egentlig efter sådan en operation? er det bare helt alm sund mad men mange små portioner?

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Stumpe27 skriver:

hold da helt op hvor er du blevet smuk hvad spiser man egentlig efter sådan en operation? er det bare helt alm sund mad men mange små portioner?

Det første stykke tid er det flydene, så kommer det til blød mand også arbejder man sig op til at spisse alm mad...

og jeg spiser alm mad. 1kartofle 1 stykke kød og masser af sovs men en sund sovs uden fedt rigtigt, og lidt grønt men mest kød mere kan jeg ikke spise til aftensmad feks...

og mange tak

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

jeg tog nogle billeder idag eller kæresten gjorde de er ikke det bedste men han er ikke så god til det men pyt

i skulle bare lige se før og nu det syntes jeg i skal have, selv om jeg først lovede det når jeg havde smit en halv mig men det kommer så kommer der lidt nye billeder igen til den tid

Hvor er det bare mega godt gået! Du stråler jo helt  

Anmeld

4. marts 2013

2721

Hvor er du bare sej
Og hvor ser du godt ud

Ps. Tillykke med de 3 år til Daniel

Anmeld

4. marts 2013

Loa

Hold nu op det er vildt!!

Det ser sgu godt ud! 

Anmeld

4. marts 2013

BellaCiinea

B&J skriver:

Min helt rigtige startsvægt er 149,4

og nu vejer jeg 75kg men selv svinger den ind i mellem fordi den er ved at sætte sig fast men vil nu gerne lidt længere ned men håber helt sikkert det kommer

og mange tak

Jamen det er jo for vildt!

Du er SÅ sej!! 

Anmeld

4. marts 2013

merichs

B&J skriver:

HOLD DA FAST MAND!!!! Armen for pokker da hvor er det bare VILDT!!

Skide godt gået, det ser jo super ud!! 

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

Hvor er det bare mega godt gået! Du stråler jo helt  

Mange tak hvor er du bare super sød og godt det kan ses for jeg stråler helt inde i hjertet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.