Gastric Bypass update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Kris89

WOW!!!!

hvor ser du godt ud og hvor må du bare kunne mærke forskel - fysisk som psykisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

22

SÅ flot gået! Hvor er du sej.

Anmeld

3. marts 2013

BellaCiinea

B&J skriver:

ja nu er det 1år og 9mdr siden her den 6..

jeg tog nogle billeder idag eller kæresten gjorde de er ikke det bedste men han er ikke så god til det men pyt

i skulle bare lige se før og nu det syntes jeg i skal have, selv om jeg først lovede det når jeg havde smit en halv mig men det kommer så kommer der lidt nye billeder igen til den tid

håber i alle har haft en vidunderlig weekend

Sindssygt flot!

Hvor er du bare sej!

Må man høre hva din start vægt var og hva du vejer nu?

Anmeld

4. marts 2013

LMX

Skide godt gået! Jeg har gennemgået samme type operation som dig og jeg fortryder bestemt heller ikke. Det er et helt nyt liv.

Det er super flot så meget du har tabt dig.

Vær især opmærksom på din vitamin balance når du engang bliver gravid. Jeg døjede rigtig meget med lave værdier da jeg var gravid. Det og så enormt udsvingende blodsukre. Nogen gange så høje at lægerne overvejede om jeg skulle ha insulin.

Fortsat god kamp mod de sidste kilo.

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Kris89 skriver:

WOW!!!!

hvor ser du godt ud og hvor må du bare kunne mærke forskel - fysisk som psykisk...

det er rigtigt mærkeligt selv om det er så længe siden... men mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

4. marts 2013

B&J

22 skriver:

SÅ flot gået! Hvor er du sej.

mange tak

Anmeld

4. marts 2013

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Sindssygt flot!

Hvor er du bare sej!

Må man høre hva din start vægt var og hva du vejer nu?

Min helt rigtige startsvægt er 149,4

og nu vejer jeg 75kg men selv svinger den ind i mellem fordi den er ved at sætte sig fast men vil nu gerne lidt længere ned men håber helt sikkert det kommer

og mange tak

Anmeld

4. marts 2013

B&J

LMX skriver:

Skide godt gået! Jeg har gennemgået samme type operation som dig og jeg fortryder bestemt heller ikke. Det er et helt nyt liv.

Det er super flot så meget du har tabt dig.

Vær især opmærksom på din vitamin balance når du engang bliver gravid. Jeg døjede rigtig meget med lave værdier da jeg var gravid. Det og så enormt udsvingende blodsukre. Nogen gange så høje at lægerne overvejede om jeg skulle ha insulin.

Fortsat god kamp mod de sidste kilo.

ej hvor fantastisk hvor mange kg har du smit og hvor længe er det siden????

uhh det med vitaminer ved jeg alt om de er jo mit nye slik addddd hihihhi men de skal tages og jeg er meget ops på mad og mine jernpiller ellers bliver jeg svimmel fordi det ellers bliver for lavt, så når jeg skal være gravid skal jeg have en ekstra snak med min læge for at blive tjekket med blodprøver lidt mere selv om det ikke er det sjoveste men vil heller ikke blive dårlig eller mangle noget

men mange tak for dine råd det er så dejligt med gode råd det kan man altid bruge

Anmeld

4. marts 2013

LMX

B&J skriver:

ej hvor fantastisk hvor mange kg har du smit og hvor længe er det siden????

uhh det med vitaminer ved jeg alt om de er jo mit nye slik addddd hihihhi men de skal tages og jeg er meget ops på mad og mine jernpiller ellers bliver jeg svimmel fordi det ellers bliver for lavt, så når jeg skal være gravid skal jeg have en ekstra snak med min læge for at blive tjekket med blodprøver lidt mere selv om det ikke er det sjoveste men vil heller ikke blive dårlig eller mangle noget

men mange tak for dine råd det er så dejligt med gode råd det kan man altid bruge

Godmorgen

Det er 5 år siden nu. Blev opereret på Eira privathospital. Og har tabt CA 50kg men der er lidt vej endnu ned til normal vægt. Jeg valgte nok at nyde det lidt vel rigeligt at jeg pludselig kunne spise uden at tage på. Så da vægten begyndte at stå stille så gjorde jeg ikke så meget mere for det. Vil gerne tabe 20kg mere og mon ikke det nok skal lykkedes.

Jeg endte med at få jern i drop under min graviditet. Det hjalp lidt på trætheden.

Anmeld

4. marts 2013

B&J

LMX skriver:

Godmorgen

Det er 5 år siden nu. Blev opereret på Eira privathospital. Og har tabt CA 50kg men der er lidt vej endnu ned til normal vægt. Jeg valgte nok at nyde det lidt vel rigeligt at jeg pludselig kunne spise uden at tage på. Så da vægten begyndte at stå stille så gjorde jeg ikke så meget mere for det. Vil gerne tabe 20kg mere og mon ikke det nok skal lykkedes.

Jeg endte med at få jern i drop under min graviditet. Det hjalp lidt på trætheden.

jamen det er da også vildt flot du har tabt 50kg det er godt nok også rigtigt meget....

og ja jeg skal være rigtig ops på mit jern, men her til juni eller juli kan faktisk ikke huske det lige på stående fod der kontakter mølholm mig igen de laver altid et 1års tjek og de er super gode til at give råd og se på ensblodprøver hvad man mangler og ikke mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.