Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ja je er så glad for jeg tog det valg dengang... og ja daniel er helt vild vi holdte det meste for familien i går men idag holdte vi lidt og han fik nogle gaver igen
ja je er så glad for jeg tog det valg dengang...
og ja daniel er helt vild vi holdte det meste for familien i går men idag holdte vi lidt og han fik nogle gaver igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bøllemyr skriver: Det kan jeg godt forstå2 fødselsdage, så kan man vidst heller ikke være mere heldig
Det kan jeg godt forstå2 fødselsdage, så kan man vidst heller ikke være mere heldig
Næææææ det syntes jeg heller ikke men nu er det jo jul næste gang så må vi se hvad julemanden kommer med
B&J skriver: Næææææ det syntes jeg heller ikke men nu er det jo jul næste gang så må vi se hvad julemanden kommer med
Bøllemyr skriver: Det jo detSå har han det og gå at se frem til
Det jo detSå har han det og gå at se frem til
jaaaa tror nu ikke det er lige noget vi skal fortælle ham ellers vil han glæde sig alt for meget han syntes nemlig det er så hyggeligt
B&J skriver: jaaaa tror nu ikke det er lige noget vi skal fortælle ham ellers vil han glæde sig alt for meget han syntes nemlig det er så hyggeligt
Bøllemyr skriver: Hehe, nej det er nok liiige lidt for tidligtHerhjemme går Charlie dog og snakker om med glæde i stemmen hvad mon julemanden kommer med næste gang. Han forstår ikke konceptet med at det først er til dec julemanden kommer igen
Hehe, nej det er nok liiige lidt for tidligtHerhjemme går Charlie dog og snakker om med glæde i stemmen hvad mon julemanden kommer med næste gang. Han forstår ikke konceptet med at det først er til dec julemanden kommer igen
sååååå sødt det er også spænde hvad julemanden kommer med han er nemlig sådan en sød mand , daniel sagde også i starten det var julemanden der var kommet med gaver, men så fortalte vi ham det var os der kom med gaver når han havde fødselsdag, wuuuha siger han så og hopper og smiler... han er skisme en charmebøf
B&J skriver: sååååå sødt det er også spænde hvad julemanden kommer med han er nemlig sådan en sød mand , daniel sagde også i starten det var julemanden der var kommet med gaver, men så fortalte vi ham det var os der kom med gaver når han havde fødselsdag, wuuuha siger han så og hopper og smiler... han er skisme en charmebøf
Bøllemyr skriver: Hehe, det lyder som Charlie <3
Hehe, det lyder som Charlie <3
nåå hvor sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128