Gastric Bypass update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Hvor må du være stolt af dig selv og det samme må alle der kender dig!! Det er jo fantastisk og jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

o1Mutte

B&J skriver:

ja nu er det 1år og 9mdr siden her den 6..

jeg tog nogle billeder idag eller kæresten gjorde de er ikke det bedste men han er ikke så god til det men pyt

i skulle bare lige se før og nu det syntes jeg i skal have, selv om jeg først lovede det når jeg havde smit en halv mig men det kommer så kommer der lidt nye billeder igen til den tid

håber i alle har haft en vidunderlig weekend

Wauuw!!! Hot mama!!

Skide godt gået

Anmeld

3. marts 2013

B&J

Vial skriver:

Sikke en forandring.

Savner du ikke at kunne spise normalt ? Og hvad med det psykiske, hvis jeg må spørge. Tænker, at der er en grund til, at man bliver så stor.

Og skal du have fjernet hud eller er det ikke så slemt.

Det er i hvert fald en super flot forvandling

(Og undskyld at jeg går så tæt på)

jeg spiser meget alm, men nu i meget små potioner og gerne 6-8gange om dagen, kan sagten spise et lille stykke kage uden problemer, eller hygge med chips i weekenden eller spist 5 stk vingummi, jeg er meget ops på hvad jeg putter i munden af sukker og fedt noget kan jeg slet ikke tåle hvor andet kan jeg godt men til hverdag spiser jeg helt alm og masser af protiener...

jamen det psysiske kunne ikke følge med så jeg har gået til psykolog for at få hjælp, for det er en kæmpe omverden, især når jeg tager de gamle bukser tager dem op til min bryst eller hopper ned i dem jamen jeg kan jo være der to gange nu hihiihihi og det er rigtigt svært at forstå når man har tabt sig så meget, men det går stille og roligt..

jamen arme er der ca 4cm udhæng og lår er der ca 5cm udhæng også og bryst jamen de skal skæres af ej, der er ikke meget tilbage men ville da være dejligt hvis jeg kunne få en B skål hvor jeg nu bruger F.... og mave er der ca 7cm , så når engang jeg har fået de børn jeg vil have så skal der fjernes hud helt sikkert for det er tungt at bære på iforhold til alt den fedt mærkelig nok...

og du spør bare og mange tak

Anmeld

3. marts 2013

Benjamins'mor

Hvor er det bare sejt gået!

Og det er rigtigt pænt til dig.

Anmeld

3. marts 2013

B&J

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvor må du være stolt af dig selv og det samme må alle der kender dig!! Det er jo fantastisk og jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne

desværre er det ikke alle der kender mig der deler min glæde men det er nu ikke noget jeg går og tænker over for jeg er sååååååååå glad for den beslutning jeg tog for længe siden, det er den største gave jeg har fået og jeg er så STOLT

og mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

3. marts 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Wauuw!!! Hot mama!!

Skide godt gået

Mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

3. marts 2013

B&J

Benjamins'mor skriver:

Hvor er det bare sejt gået!

Og det er rigtigt pænt til dig.

jaaa det syntes jeg virkelig også og mange tak

Anmeld

3. marts 2013

bøllen

skriver også lige her

du er sku sej

det jo helt vildt en forvandling

Du har god grund til at være stolt, dem der ikke kan glæde sig på dine vejne. Er IKKE værd at samle på.

Sjovt nok for man sorteret i sin omgangskreds når der sker forandringer i sin hverdag

Anmeld

3. marts 2013

LinLin

Hold da op en forskel

Anmeld

3. marts 2013

B&J

bøllen skriver:

skriver også lige her

du er sku sej

det jo helt vildt en forvandling

Du har god grund til at være stolt, dem der ikke kan glæde sig på dine vejne. Er IKKE værd at samle på.

Sjovt nok for man sorteret i sin omgangskreds når der sker forandringer i sin hverdag

desværre er det ikke venner men min egen familie, de er ikke så glade som jeg havde håbet på... men pyt jeg er mega mega mega GLAD

og mange tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.