Vial skriver:
Sikke en forandring.
Savner du ikke at kunne spise normalt ? Og hvad med det psykiske, hvis jeg må spørge. Tænker, at der er en grund til, at man bliver så stor.
Og skal du have fjernet hud eller er det ikke så slemt.
Det er i hvert fald en super flot forvandling 
(Og undskyld at jeg går så tæt på)
jeg spiser meget alm, men nu i meget små potioner og gerne 6-8gange om dagen, kan sagten spise et lille stykke kage uden problemer, eller hygge med chips i weekenden eller spist 5 stk vingummi, jeg er meget ops på hvad jeg putter i munden af sukker og fedt noget kan jeg slet ikke tåle hvor andet kan jeg godt men til hverdag spiser jeg helt alm og masser af protiener...
jamen det psysiske kunne ikke følge med så jeg har gået til psykolog for at få hjælp, for det er en kæmpe omverden, især når jeg tager de gamle bukser tager dem op til min bryst eller hopper ned i dem jamen jeg kan jo være der to gange nu hihiihihi og det er rigtigt svært at forstå når man har tabt sig så meget, men det går stille og roligt..
jamen arme er der ca 4cm udhæng og lår er der ca 5cm udhæng også og bryst jamen de skal skæres af ej, der er ikke meget tilbage men ville da være dejligt hvis jeg kunne få en B skål hvor jeg nu bruger F.... og mave er der ca 7cm , så når engang jeg har fået de børn jeg vil have så skal der fjernes hud helt sikkert for det er tungt at bære på iforhold til alt den fedt mærkelig nok...
og du spør bare og mange tak

Anmeld