fantastisk scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

BigHope13

mortilelias:-) skriver:

Undskyld jeg blander mig men sidder selv med en store søster som ikk kan få børn uden hjælp og bliver baee så gal når flok skal opføre sig sådan

jeg synes det dejligt du blander dig
sad nemlig med en kæmpe øv følelse oven på det hun skrev, og ja tænker måske ikke lige over hvad jeg har skrevet af blyb eller blob. har aldrig skrevet at det var fosteret som måle 4 mm. men ja der er nogen som skal gå i små sko, og jeg skal jo åbenbart skrive alt korrekt før jeg kan gøre mig forståelig.

må sige jeg aldrig sætter spørgsmåls tegn ved folks oplysninger, jeg fokusere på deres lykke og glæder mig på deres vegne.
så tusind tak for støtten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Christina :-)

BigHope13 skriver:

jeg synes det dejligt du blander dig
sad nemlig med en kæmpe øv følelse oven på det hun skrev, og ja tænker måske ikke lige over hvad jeg har skrevet af blyb eller blob. har aldrig skrevet at det var fosteret som måle 4 mm. men ja der er nogen som skal gå i små sko, og jeg skal jo åbenbart skrive alt korrekt før jeg kan gøre mig forståelig.

må sige jeg aldrig sætter spørgsmåls tegn ved folks oplysninger, jeg fokusere på deres lykke og glæder mig på deres vegne.
så tusind tak for støtten

Var så lidt:-) jeg sage selv foster allerede inden jeg var 12 uger sgu ligemeget hvad mankalder det:-) det en kommede BABY

Anmeld

6. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
mortilelias:-) skriver:

Ja undskyld jeg bander!! Men hvad fanden er meningen? ? Der sidder en kvinde her som har vært i behandling og nu blivet gravid og bare er super lykkelig og så skal du lige række ned på hendes lykke ved og gå i så små sko ja undskyld ang hub måske har skrevet foster! At man kan få sig til det siger jeg barw

Håber du har det bedre nu lille dame.. 

En gang imellem skal lade være med at blande sig,når man ikke har noget at tilføre debatten..

Og mine sko passer helt fint,men tak for omtanken. 

Anmeld

6. marts 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mor_til_2_unger skriver:

Håber du har det bedre nu lille dame.. 

En gang imellem skal lade være med at blande sig,når man ikke har noget at tilføre debatten..

Og mine sko passer helt fint,men tak for omtanken. 

Og her vil jeg gerne lige minde dig om hvad du selv skriver - at man ikke altid skal blande sig hvis man ikke har noget at tilføje debatten. n Med det in mente vil jeg bare lige spørge dig om du sys du tilførte noget godt til denne debat??

TS: jeg er glad for at læse din tråd igen igen - glæden lyser jo langt væk fantastisk!

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Stort tillykke med den lille prik 

Det bliver spændende til de næste skanninger, så kan I rigtig se hvor hurtigt den udvikler sig og kommer til at ligne et lille barn 

Anmeld

8. marts 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Stort tillykke med den lille prik 

Det bliver spændende til de næste skanninger, så kan I rigtig se hvor hurtigt den udvikler sig og kommer til at ligne et lille barn 

Tusind tak det er meget meget spændende kan slet ikke vente tiden an. nu længes jeg efter at få at vide at hjertet er startet og alt går som det skal. og ja når det er overstået om en uge så begynder jeg nok at tænke på nf der godt nok mange ting at tænke og bekymre sig over men det høre jo nok bare med til jobbet. er ihvertfald lykkelig lige nu og det er det vigtigste for mig.

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Tusind tak det er meget meget spændende kan slet ikke vente tiden an. nu længes jeg efter at få at vide at hjertet er startet og alt går som det skal. og ja når det er overstået om en uge så begynder jeg nok at tænke på nf der godt nok mange ting at tænke og bekymre sig over men det høre jo nok bare med til jobbet. er ihvertfald lykkelig lige nu og det er det vigtigste for mig.

Der er altid et eller andet at se frem til eller bekymre sig om, og det slutter ikke når den lille først er kommet, så er det bare andre ting man er bekymret for

Men ja, det er en del af pakken, og man bliver heldigvis mindre usikker med tiden

Anmeld

10. marts 2013

MortilElias2010

BigHope13 skriver:

Jep så fik jeg tid til at opdatere på dagens og min første scanning som gravid.
Vi har jo været ret nervøse for om der var to derinde pga to folikker ved inseminering. Men der var kun en. Det jo stadig meget tidligt 4+6 men han kunne ikke lige sådan se andre end den ene det var det vi drømte om så vi blev begge meget lettet, havde der været to var vi nok blevet lige så glade

men nå vi fik den fine lille blyp at se, og den var meget tydelig at se, og den var 4mm stor
vi skal til endnu en scanning den 14 marts for at se hjerte blink, og nøj hvor jeg glæder mig til det er mere end blot en sort prik, men må nu sige jeg kigger på billedet tit og føler allerede en kæmpe kærlighed til vores lille sorte prik

jeg skal virkelig være mor :`)

hav en hel fantastisk weekend.

Så dejligt  Og tillykke 

Og så skal du se hjerteblink på min fødselsdag  Det kan kun gå hen og blive en fantastisk dag, når jeg selv skal sige det 

Anmeld

11. marts 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Der er altid et eller andet at se frem til eller bekymre sig om, og det slutter ikke når den lille først er kommet, så er det bare andre ting man er bekymret for

Men ja, det er en del af pakken, og man bliver heldigvis mindre usikker med tiden

Ja det skulle ikke undre mig at det er sådan, man prøver at sige til sig selv at når vi har set hjerteblink på torsdag så kan jeg slappe af og nyde det, MEN, så der jo NF at vente på osv osv ja som du søger hære det jo nok med til jobbet, og måske ville det heller ikke være det rigtige hvis man ikke bekymrede sig.
Det lyder jo vildt men elsker allerede det lige liv der forhåbentlig er startet inden i, og som skal være kernen i vores lille familie

Anmeld

11. marts 2013

BigHope13

MortilElias2010 skriver:

Så dejligt  Og tillykke 

Og så skal du se hjerteblink på min fødselsdag  Det kan kun gå hen og blive en fantastisk dag, når jeg selv skal sige det 

Tusind tak

Ih hvor jeg satser på det bliver en super fantastisk dag så,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.