Mor_til_2_unger skriver:
Hvorfor bliver du så ved med at skrive du har set et foster,når du godt er klar over,det IKKE er et foster lige nu,og det din gyn har målt er fostersækken?? 
jeg gider næsten ikke at svare dig men gør det så alligevel

Skal jeg vitterligt undskylde for at skrive at min blob måler 4 mm,
jamen så undskyld min fejl
Jeg var til scanning 4+6 hvor gestationssækken måle 3,7 mm

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor der skal gåes i så små sko.
nu har jeg været i behandling og blevet scannet tonsvis af gange, og hvergang jeg er blevet scannet siger gynækologen altså også æg selvom det jo faktisk ikke er æg de kan se.
Jeg ved godt det ikke er et foster man kan se, jeg have jo ikke regnet med at komme til scanning i uge 4 og se en fuldt udviklet baby ligge og vinke til mig

og jeg har altså heller ikke skrevet at det er et foster, men ja jeg har skrevet at det var blyp eller blob eller hvad jeg nu skrev

men ja nu håber jeg det er ude af verden, du er tilfreds og der ikke skal koges mere suppe på den, for må nok sige lige nu sidder jeg med en kæmpe øv følelse over at ville dele noget herinde, noget som jeg er så lykkelig for at opleve. og så bliver man ikke andet end rettet på. Det kan godt være det blot er mine eksploderende hormoner men jeg føler mig godt nok bare øv over din kommentar nu
Anmeld