BigHope13 skriver:
Jep så fik jeg tid til at opdatere på dagens og min første scanning som gravid.
Vi har jo været ret nervøse for om der var to derinde pga to folikker ved inseminering. Men der var kun en. Det jo stadig meget tidligt 4+6 men han kunne ikke lige sådan se andre end den ene
det var det vi drømte om så vi blev begge meget lettet, havde der været to var vi nok blevet lige så glade 
men nå vi fik den fine lille blyp at se, og den var meget tydelig at se, og den var 4mm stor
vi skal til endnu en scanning den 14 marts for at se hjerte blink, og nøj hvor jeg glæder mig til det er mere end blot en sort prik, men må nu sige jeg kigger på billedet tit og føler allerede en kæmpe kærlighed til vores lille sorte prik
jeg skal virkelig være mor :`) 
hav en hel fantastisk weekend.
Det er da dejligt nyt
Du skal være mor, i skal være forældre. Det er stort. Kan godt forstå du glæder dig til uge 7, hvor I forhåbentligt får det lille hjerte at se 
Fik taget blodprøve nr. 2 i går og modtog om eftermiddags følgende besked fra klinikken: ”En flot blodprøve i dag på 932”
932 er vist meget gennemsnitligt for at være 5+1 henne, som jeg var i går. Det er meget beroligende.
Fik jo også taget en blodprøve i mandags, men ved en fejl fik de krydset forkert af og fik i stedet målt progesteron
Progesteronen lå på 52, som er ganske fint ved en graviditet.
Mandag skal jeg inde til ny blodprøve, hvor de målet hcg igen, så vi kan se om det stiger som det skal 
Anmeld