fantastisk scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
39 svar
34 synes godt om
1. marts 2013

BigHope13

Jep så fik jeg tid til at opdatere på dagens og min første scanning som gravid.
Vi har jo været ret nervøse for om der var to derinde pga to folikker ved inseminering. Men der var kun en. Det jo stadig meget tidligt 4+6 men han kunne ikke lige sådan se andre end den ene det var det vi drømte om så vi blev begge meget lettet, havde der været to var vi nok blevet lige så glade

men nå vi fik den fine lille blyp at se, og den var meget tydelig at se, og den var 4mm stor
vi skal til endnu en scanning den 14 marts for at se hjerte blink, og nøj hvor jeg glæder mig til det er mere end blot en sort prik, men må nu sige jeg kigger på billedet tit og føler allerede en kæmpe kærlighed til vores lille sorte prik

jeg skal virkelig være mor :`)

hav en hel fantastisk weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt, dejligt!! Vh stine

Anmeld

1. marts 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Vi har jo været ret nervøse for om der var to derinde pga to folikker ved inseminering. Men der var kun en. Det jo stadig meget tidligt 4+6 men han kunne ikke lige sådan se andre end den ene det var det vi drømte om så vi blev begge meget lettet, havde der været to var vi nok blevet lige så glade

men nå vi fik den fine lille blyp at se, og den var meget tydelig at se, og den var 4mm stor
vi skal til endnu en scanning den 14 marts for at se hjerte blink, og nøj hvor jeg glæder mig til det er mere end blot en sort prik, men må nu sige jeg kigger på billedet tit og føler allerede en kæmpe kærlighed til vores lille sorte prik

Tillykke!

Tænk, en halv cm! Det er så sjovt at tænke på hvor store de så bliver, hva

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Årrrh tillykke med den dejlig scanning og den ene bebs

Anmeld

1. marts 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Tillykke!

Tænk, en halv cm! Det er så sjovt at tænke på hvor store de så bliver, hva

tusind tak,
jeg synes det total underligt at tænke på den lille prik kan blive til et menneske
og de næste uger sker der nok en hulens masse derinde og det bliver bare såååå skønt, glæder mig helt vildt til at se den igen., og ja om 14 dage er jeg i uge 7 og så der jo ikke så længe til nf, der er alligevel fordele ved at være i behandling at man får de her to ekstra scanninger

Anmeld

1. marts 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Årrrh tillykke med den dejlig scanning og den ene bebs

tusind tak
vi er så lettet og så lykkelige

fingre for i får en kort tur i behandlings verdenen og får jeres ønske opfyldt meget snart

Anmeld

1. marts 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

tusind tak,
jeg synes det total underligt at tænke på den lille prik kan blive til et menneske
og de næste uger sker der nok en hulens masse derinde og det bliver bare såååå skønt, glæder mig helt vildt til at se den igen., og ja om 14 dage er jeg i uge 7 og så der jo ikke så længe til nf, der er alligevel fordele ved at være i behandling at man får de her to ekstra scanninger

Ja der sker rigtig meget.. Til NF ser man jo faktisk noget der ligner en rigtig baby! Så det kan du tro der gør!

Anmeld

1. marts 2013

Christina :-)

Tilykke:-D det fantatisk

Anmeld

1. marts 2013

BigHope13

Martsbaby skriver:

Ja der sker rigtig meget.. Til NF ser man jo faktisk noget der ligner en rigtig baby! Så det kan du tro der gør!

ja det fortalte min veninde mig også, hun har også været til scanning i uge 7 og så i uge 12 til nf og det var helt vildt så meget der var sket der,,, åhh kan slet slet ikke vente

Nu vil jeg så meget nyde at jeg skal være mor, der kan selvfølgelig nå at se ting og sager men tror bare på det lykkedes, det føles bare rigtigt

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

tusind tak
vi er så lettet og så lykkelige

fingre for i får en kort tur i behandlings verdenen og får jeres ønske opfyldt meget snart

Det kan jeg godt forstå i er

Mange tak, det håber vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.