Hvor meget brugt i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Øhm, er ikke sikker på til sengen, men der var til liften

Okay for det koster også lidt.... Plus du skal have til barnevognskassen... Synes du skal tjekke lidt på nettet.... Vi har en rikkemai vogn og den er super lækker, den har ingenting fejlet... Den kostede 5400 tror jeg det var også var der en madras pakke til 999 med madrasser til vognen, lagner, fluenet og regnslag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

modesty

Hvor mange penge brugte i på:

Barnevogn inkl,lift og pusletaske, puslebord, seng, højstol og kravlegård?

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Vi betalte 3500 for vores kombivogn brugt, 900 for BRIO væghængt puslebord brugt - de andre ting fik vi gratis af venner :-)

Anmeld

1. marts 2013

modesty

Det vil jeg også lige tjekke op på Manden og jeg er lige høje, ca 173, så ikke super høje, men heller ikke dværge-agtig

Scandia får generelt gode ord med på vejen, og er en af de vogne der har langt liggemål. Personligt synes jeg også at de har et ret pænt design.

Jeg ville personligt altid gå efter en model med alustel, da vognen er meget lettere end med jern/stålstel, og aluminium ruster ikke.

Alternativt et lakeret stel (fordi de heller ikke ruster).

Anmeld

1. marts 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvor mange penge brugte i på:

Barnevogn inkl,lift og pusletaske, puslebord, seng, højstol og kravlegård?

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Vi købte en af de der startpakker med barnevogn, lift, pusletaske og seng til ca. 3000 og arvede højstolen... vi havde hverken puslebord eller kravlegård......

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Jeg tror vi brugte 2500 på en brugt barnevogn som var som ny..
Seng + madras gav vi 1500 for og så fandt vi en billig pusletaske, købteen brugt kravlegård-kan virkelig godt betale sig at købe den brugt
Og så fik vi puslebord og højstol..
Så tror vi i alt brugte maks 5500... men vi har fået rigtig meget og købt rigtig meget brugt... Vi har pt 3 barnevogne og 2 højstole og vi har kun betalt for 1 barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.