Hvor meget brugt i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
34 svar
8 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange penge brugte i på:

Barnevogn inkl,lift og pusletaske, puslebord, seng, højstol og kravlegård?

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

AnnaK89

Jeg synes det lyder meget rimeligt.
Det kunne sagtens have været dyrere ihvertfald

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Det er meget lidt hehe. Vi kom af med mere bare for barnevognen  

Synes det er en rigtig god handel, hvis i kan få det hele til 7600 kr.! 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg synes det lyder meget rimeligt.
Det kunne sagtens have været dyrere ihvertfald

Barnevognen er på tilbud til 3000, og så er jeg bare gået efter det billigste..

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det er meget lidt hehe. Vi kom af med mere bare for barnevognen  

Synes det er en rigtig god handel, hvis i kan få det hele til 7600 kr.! 

Super, synes heller ikke det lød af meget

Anmeld

1. marts 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Er det meget?

Vi købte en god men brugt Oddervogn til 1000 kr. der var lift og alt det andet til.

Pusletaske og kravlegård har vi aldrig haft. Har brugt en alm. taske og kravlegård har vi aldrig set som nødvendig.

Vi købte en ret dyr seng til 3500 kr. puslebord til 500 kr.(væghængt.) Højstol 500 kr.

Så vi har brugt 5500 kr. på det hele. Så synes ikke dine tal er slemme, det kunne være langt værre, men det KAN dog også gøres langt billigere. Kommer også an på hvordan man har det med at købe brugt og om man vil have nogen bestemte mærker osv.

Jeg har en bekendt der brugte 35.000 kr. på babyudstyr inden baby kom, så jeg synes dit lyder meget fornuftigt.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Vi købte en god men brugt Oddervogn til 1000 kr. der var lift og alt det andet til.

Pusletaske og kravlegård har vi aldrig haft. Har brugt en alm. taske og kravlegård har vi aldrig set som nødvendig.

Vi købte en ret dyr seng til 3500 kr. puslebord til 500 kr.(væghængt.) Højstol 500 kr.

Så vi har brugt 5500 kr. på det hele. Så synes ikke dine tal er slemme, det kunne være langt værre, men det KAN dog også gøres langt billigere. Kommer også an på hvordan man har det med at købe brugt og om man vil have nogen bestemte mærker osv.

Jeg har en bekendt der brugte 35.000 kr. på babyudstyr inden baby kom, så jeg synes dit lyder meget fornuftigt.

Okay, jeg har været inde på forskellige sider og snage

Barnevognen er inkl. lift og pusletaske (på tilbud)= 3000
Puslebord kan laves om til alm. kommode = 1400
Tremmeseng, med aftagelig side = 1300
Høj kravlegård = 1200 (vi har hunde, derfor vil jeg gerne have sådan en)
Højstol = 700

Og alt er så nyt. Overvejer også at købe brugt, hvis der er meget at spare, lige pt. undersøger jeg bare hvad de forskellige ting koster

Anmeld

1. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Barnevognen er på tilbud til 3000, og så er jeg bare gået efter det billigste..

Overvej evt i stedet for at købe en ny billig barnevogn på tilbud og se om i kan finde en af de gode dyre modeller brugt ?

Har hørt fra mange at man i længden bliver mega glad for et af de lidt bedre mærker - og det burde være muligt at finde en pæn vogn som måske kun er brugt til 1 barn til omkring de 3000?

Vores lokale Kære Børn lukkede og der købte vi barnevogn og autostol ( nyt ) til 7700.. Udover det har vi købt meget brugt, lånt og arvet - kravlegård har vi fx lånt af et vennepar, vuggen er arvet fra mine søsters unger og en del tøj er købt brugt, desuden har vi fået babyalarmer og småting af mine forældre..

Såh hvis i vil spare lidt, så kig efter brugte ting

Anmeld

1. marts 2013

mth1987

Anonym skriver:

Er det meget?

Barnevogn købte vi til 4000

puslebord fandt vi i Sverige (er en kommode med overskab og så lavede manden en pusleinsats til puden) den kostede vel 100kr maks

pusletaske fuldte med barnevogn

sengen er min gamle lilleper seng

højstol fik vi en lækker en i dåb af min dejlige veninde og købte selv baby indsats til 300-400

kravlegård købte vi ikk, købte legegulv i stedet til 150kr 

så ialt 5000 ca

Anmeld

1. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Er det meget?

det er billigt! Vores barnevogn med lift og madras myggenet regnslag osv. 12000kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.