Hvor meget brugt i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

M (:

Det er en Scandia jeg har kigget på. Har ikke forstand på det, men synes den var billig og var pæn

Jeg kender den ikke, men ville nok søge lidt på nettet efter andres erfaringer - f.eks. om den bliver løs i stellet efter en periode.. Det synes jeg ofte bliver nævnt som "problem" ved de billigere vogne.

Derudover ville jeg være opmærksom på liggemålet - hvis du og din kæreste er høje, kan vognen hurtigt blive for lille til en lang bebse, hvis liggemålet ikke er så langt (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg kender den ikke, men ville nok søge lidt på nettet efter andres erfaringer - f.eks. om den bliver løs i stellet efter en periode.. Det synes jeg ofte bliver nævnt som "problem" ved de billigere vogne.

Derudover ville jeg være opmærksom på liggemålet - hvis du og din kæreste er høje, kan vognen hurtigt blive for lille til en lang bebse, hvis liggemålet ikke er så langt (:

Det vil jeg også lige tjekke op på Manden og jeg er lige høje, ca 173, så ikke super høje, men heller ikke dværge-agtig

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Vi købte ikk højstol eller kravlegård.... For barnevogn, seng og puslebord kom vi af med ca 10000...

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Det vil jeg også lige tjekke op på Manden og jeg er lige høje, ca 173, så ikke super høje, men heller ikke dværge-agtig

Så har i ca. samme højde som min kæreste og jeg, og vi har valgt, at vores vogn skulle have det længste liggemål (97 cm), da vi ellers er bekymrede for, om vognen bliver for lille for hurtigt.

Men igen, det kommer også an på, om man tænker at bruge vognen som primær transportmiddel og hvor længe. For os var det vigtigt med langt liggemål, da vi (efter vores mening) tidligst kan bruge klapvogn næste forår, dvs. når barnet er et års tid.. 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Så har i ca. samme højde som min kæreste og jeg, og vi har valgt, at vores vogn skulle have det længste liggemål (97 cm), da vi ellers er bekymrede for, om vognen bliver for lille for hurtigt.

Men igen, det kommer også an på, om man tænker at bruge vognen som primær transportmiddel og hvor længe. For os var det vigtigt med langt liggemål, da vi (efter vores mening) tidligst kan bruge klapvogn næste forår, dvs. når barnet er et års tid.. 

Okay -Det er godt nok en jungle men vil sætte mig og tjekke de forskellige mærker, og søge på erfaringer

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Okay, jeg har været inde på forskellige sider og snage

Barnevognen er inkl. lift og pusletaske (på tilbud)= 3000
Puslebord kan laves om til alm. kommode = 1400
Tremmeseng, med aftagelig side = 1300
Høj kravlegård = 1200 (vi har hunde, derfor vil jeg gerne have sådan en)
Højstol = 700

Og alt er så nyt. Overvejer også at købe brugt, hvis der er meget at spare, lige pt. undersøger jeg bare hvad de forskellige ting koster

Er der madras til lift og seng? Det skal du også huske og have.. Og lagner..

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Okay -Det er godt nok en jungle men vil sætte mig og tjekke de forskellige mærker, og søge på erfaringer

God fornøjelse, og god jagt derude

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Er der madras til lift og seng? Det skal du også huske og have.. Og lagner..

Øhm, er ikke sikker på til sengen, men der var til liften

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

God fornøjelse, og god jagt derude

Hehe tak

Anmeld

1. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvor mange penge brugte i på:

Barnevogn inkl,lift og pusletaske, puslebord, seng, højstol og kravlegård?

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Super billigt. det var ca det vi gav for barnevogn og højstol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.