Hvor meget brugt i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Hvor mange penge brugte i på:

Barnevogn inkl,lift og pusletaske, puslebord, seng, højstol og kravlegård?

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

det er billigt! Vores barnevogn med lift og madras myggenet regnslag osv. 12000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Overvej evt i stedet for at købe en ny billig barnevogn på tilbud og se om i kan finde en af de gode dyre modeller brugt ?

Har hørt fra mange at man i længden bliver mega glad for et af de lidt bedre mærker - og det burde være muligt at finde en pæn vogn som måske kun er brugt til 1 barn til omkring de 3000?

Vores lokale Kære Børn lukkede og der købte vi barnevogn og autostol ( nyt ) til 7700.. Udover det har vi købt meget brugt, lånt og arvet - kravlegård har vi fx lånt af et vennepar, vuggen er arvet fra mine søsters unger og en del tøj er købt brugt, desuden har vi fået babyalarmer og småting af mine forældre..

Såh hvis i vil spare lidt, så kig efter brugte ting

Det er en Scandia jeg har kigget på. De er måske ikke så gode?

Anmeld

1. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det er en Scandia jeg har kigget på. De er måske ikke så gode?

Det er ikke et mærke jeg kender så det tør jeg ikke udtale mig om, men du kan finde anbefalinger og tests af barnevogne på nettet, det gjorde jeg inden vi valgte..

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er ikke et mærke jeg kender så det tør jeg ikke udtale mig om, men du kan finde anbefalinger og tests af barnevogne på nettet, det gjorde jeg inden vi valgte..

Det vil jeg prøve

Anmeld

1. marts 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Jeg har regnet sammen og hvis vi køber det jeg har kigget på kommer vi af med ca. 7600,-

Er det meget?

Alt er selvfølgelig relativt for selvfølgelig er 7600 kr rigtig mange penge, men i denne sammenhæng synes jeg ikke det lyder helt i skoven. Tænker at I nemt kunne have brugt noget mere:-)

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Er det meget?

Vi gav 7400,- for barnevogn (inkl. madras), lift (inkl. madras), pusletaske og barnevognsnet.. 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi gav 7400,- for barnevogn (inkl. madras), lift (inkl. madras), pusletaske og barnevognsnet.. 

Så er det nok også et andet mærke i valgte

Anmeld

1. marts 2013

Malthe2010

Vi har en billig barnevogn og har været helt tilfredse med den!! Den har været ind og ud af bilen utallige gange, vi bor på landet med ujævn grusvej og den kører som en drøm endnu, og skal bruges til lillebror/søster til sommer, så jeg kan ikke se hvorfor man skal gå efter de "dyre" mærker.. 

Anmeld

1. marts 2013

M (:

Så er det nok også et andet mærke i valgte

Vi valgte en Emmaljunga..?

Vi har brugt 1.500 på puslebord, og tremmeseng + madras har vi fået gratis. Vi har ikke købt en højstol, da min kærestes familie har en triptrap vi må få - så skal vi bare have en indsats. Vi køber ikke en kravlegård. 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi valgte en Emmaljunga..?

Vi har brugt 1.500 på puslebord, og tremmeseng + madras har vi fået gratis. 

Det er en Scandia jeg har kigget på. Har ikke forstand på det, men synes den var billig og var pæn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.