Desperat brug for specielt navn til lille-søs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Clarasmommy

Isabelle. skriver:

Umm, det er da ok..  

Som jeg har nævt før, så skal det helst være internationale navne, og jeg ved ikke helt om man kan sige Sørine (så nok Soerine) på fx. engelsk og jeg er heller ikke sikker på at de kender Gurlie-Marie.

Med hensyn til hvor vidt min mor er med i valget af navn, så er det endegyldigt hende og min papfar der bestemmer navnet. Jeg hjælper bare, kommer med forslag, som jeg godt kan lide.

Jeg er ked af det, men er ikke rigtig så vild med nogle af navnene, muligvis Mathilda, Karoline eller Clara, men det er bare ikke så fantastiske navne i mine ører ..

Man tak for dine forslag alligevel

undskyld mig, men Gurlie-Marie kan man jo nok godt sige på engelsk Synes måske du skulle overlade det til din mor at finde et navn der passer til hendes barn?

Forresten synes jeg du skal passe på hvad du skriver der er nogle der er meget følsomme over for navne og kan blive ret fornærmede over at du skriver at fx Clara "ikke er er så fantastisk navn" !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Isabelle.

Clarasmommy skriver:

undskyld mig, men Gurlie-Marie kan man jo nok godt sige på engelsk Synes måske du skulle overlade det til din mor at finde et navn der passer til hendes barn?

Forresten synes jeg du skal passe på hvad du skriver der er nogle der er meget følsomme over for navne og kan blive ret fornærmede over at du skriver at fx Clara "ikke er er så fantastisk navn" !

Du må virkelig undskylde hvis mine ord har stødt dig, det var overhoved ikke meningen!

Jeg kan godt lide de navne, men jeg kan bare ikke se det som min lillesøster.

Og det med hvem der finder et navn til min lillesøster, ved jeg ikke helt om du har ret til at udtale dig omkring.. Bare hun får et navn der passer, og alle er glade for, så er det vel ikke så vigtigt.

Anmeld

1. marts 2013

Isabelle.

Pylle3 skriver:

Sjovt det var også min første tanke.

Synes også Camille er rigtig sødt. Jeg kunne godt se min lillesøster med navnet Camille. Min mor har lige besluttet sig for at hun også skal have et mellemnavn (hvilket jeg forresten også har), for at vores navne (mit og hendes) passer bedre sammen.

Jeg er begyndt at tænke lidt over hvordan hun kommer til at se ud.. Altså det forholder sig sådan at min papfar er helt mørk, med sådan nogle små krøller, og min mor og jeg er helt blonde. Jeg har hørt at hun så nok kommer til at ligne sin far ret meget.. Jeg glæder mig bare så sindssygt meget til at se hende!

Men Camille er en af favoritterne helt klart!

Anmeld

1. marts 2013

TbCp

Jeg har en Liva det synes jeg er et smukt navn. Havde vi fået en pige mere skulle hun hedde Elise

så det er mine bud - Liva eller Elise

Anmeld

1. marts 2013

Klumpe-dumpe

Isabelle. skriver:

Synes også Camille er rigtig sødt. Jeg kunne godt se min lillesøster med navnet Camille. Min mor har lige besluttet sig for at hun også skal have et mellemnavn (hvilket jeg forresten også har), for at vores navne (mit og hendes) passer bedre sammen.

Jeg er begyndt at tænke lidt over hvordan hun kommer til at se ud.. Altså det forholder sig sådan at min papfar er helt mørk, med sådan nogle små krøller, og min mor og jeg er helt blonde. Jeg har hørt at hun så nok kommer til at ligne sin far ret meget.. Jeg glæder mig bare så sindssygt meget til at se hende!

Men Camille er en af favoritterne helt klart!

Herhjemme har jeg en Malucca ellers så synes jeg også Milja og Melicca (Melikka) er fine navne

Anmeld

2. marts 2013

Pigent

Min første tanke var Silke

Ellers tænker jeg 

Michelle

Nicole

Rebekka

Regitze

Natalie

Juliane

Nynne

Camille

Mynthe

Elvira 

Vanessa

Celine/Celina

Melina

Kathrine

Naja

Lea

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

Clarasmommy skriver:

Årh herre gud!

Tror sgu ikke folk herinde bliver bitchy over at en 14-årig pige, fortæller hendes mening.. Ellers skulle de tjekke sko størrelsen, for så går de da i alt for små sko.. Så længe folk er glade for navnet, kan det vel være lige meget om vi andre kan eller ej?..

Til TS:
Tillykke med den kommende søster - her hedder vi bare Sabrina, Line, Julie, Alexander og Nikolai i søskende flokken - min egen dreng hedder Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.