Desperat brug for specielt navn til lille-søs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Isabelle.

Sara: Victoria, Ella og Lærke er rigtig søde Mor mener bare det skal være internationalt, så overvejer lidt om man kan stave Lærke uden æ - hvis jeg må stjæle din datters navn

LucieDelPesto: Så først lige Lucie, og det synes jeg er rigtigt flot. Lucie, Lucy Lucia, det vil jeg i hvert fald også skrive ned! Ramona, Luna, Cora og Nova er også super fine!

Chrizta: Elina, det er sødt <3 Milou, Miley og Mila, ryger også på listen

Tusind tak for jeres indput!! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

4kløver

Mine 3 piger hedder
Yasmin
Zindy
Xenya

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Dina

Elin
Linnea
Elisa
Silja
Nethe
Abby
Sasha
Lena
Aya
Ronja
Eva
Mirjam

Har flere men dem jeg lige kunne huske og synes de både er pæne og ikke så brugte

Anmeld

28. februar 2013

Mila.

Mit yndlings søde/specielle navn er Ava. Det kan forlænges til Avalanna eller bare Ava. Jeg synes det er vildt nuttet! :3

Ellers Isabelle og:

Ivy

Zoey

Felicia

Mellow

Maya

Keira

Freya

Amaya

Tillykke med at du skal være storesøster!! ;D

Mila xx

Anmeld

28. februar 2013

kriknu

Jeg vil gerne lige foreslå

Stella, som jeg synes passer utrolig godt til Isabelle og som også er ret internationalt.

Derudover er der navne som;

Olivia

Emmelie (Emily)

Camille

Gabriella

Clara (Claire?)

Martina

Alba

Melissa / Melisse

Anmeld

28. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Her er nogle af de pige navne som jeg kan lide.

Mie

Ellen

Astrid

Helle

Vibeke

Maja

Anmeld

28. februar 2013

Trouble

Isabelle og Malou

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

4kløver: tak for dine ideer, det er nogle rigtig søde navne! Kan rigtig godt lide Yasmin

Maja84: Silje, Abby og Aya er bare så kære! <3

Mila: haha, dit navn står faktisk på listen! Ava er rigtig nuttet, men har liidt svært ved at se en voksen Ava.. Maya, Freya, Zoey, Keira og Felicia er rigtig søde!

kiknu: Alba, Camille og Olivia er rigtig nuttede Stella er også rigtig sødt, og har hørt det betyder stjerne eller sådan noget, hvilket kunne være så perfekt!

Merethe: Astrid, Mie og Maja er fine ikke alt for normale navne. Mor kommer til at elske dem!! Jeg personligt kan rigtig godt lide Mie <3

Igen, tusind tak for jeres svar! Jeg besvarer alle, da det er min tråd i bruger tid på, og jeg synes alle indlæg fortjener et svar!

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Lunae: glemte helt at svare dig, fordi jeg med det samme bare tilføjede Camille til listen .. :/ Synes det er så nuttet, og så passer det på en måde, fordi jeg hedder Isabelle - og de fleste hedder Isabella - og hun hedder Camille - og de fleste hedder Camilla!

Hyuna: Malou er så sødt. Jeg elsker det. Det lyder som sådan en rigtig lille glad pige. Kan allerede se hende for mig .. Glæder mig!!

Tak for jeres bidrag!! <3

Anmeld

28. februar 2013

lilledittemor

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Hvor er du dog en betænksom ung pige

Vi har en pige hun hedder Bella Elina.
Vi har også en lillesøster på vej, hun skal hedde Luna.

Men vi havde disse navne vi kunne lide:
- Alma
- Liva
- Malou
- Freya

Ellers er der rigtig mange hjemmesider og bøger med ideer til navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.