Desperat brug for specielt navn til lille-søs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.708 visninger
46 svar
13 synes godt om
28. februar 2013

Isabelle.

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Amanda Stage

Jeg er heller ikke til Sofier og Emma'er, 

hvis det kan hjælpe har vi følgende navne op at vende til vores kommende datter:

Elin

Regina

Simone

Lykke og Nynne.

Det er alle navne som ikke ligger på top 50-listen, hvilket betyder meget for mig at de IKKE gør! 

Anmeld

28. februar 2013

DitteFisk

Sødt af dig at ville tage sagen i egen hånd så  

Kan lige give dig et par ideer med på vejen så.

Min datter skal hedde Vigga.

Mine egne lillesøstre hedder Ida og Silje.

Ellers er jeg vild med Lily og Silke.

Jeg er ikke så meget til navne som Jessica eller Angelina 

Anmeld

28. februar 2013

Svenne

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Du lyder til at blive en god storesøster

Mine favorit pigenavne er

Karla
Alberte
Frida
Martha
Filippa

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Jeg er heller ikke til Sofier og Emma'er, 

hvis det kan hjælpe har vi følgende navne op at vende til vores kommende datter:

Elin

Regina

Simone

Lykke og Nynne.

Det er alle navne som ikke ligger på top 50-listen, hvilket betyder meget for mig at de IKKE gør! 

Nynne er bare så sødt! Præsenterer det for min mor når hun vågner!

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Svenne skriver:

Du lyder til at blive en god storesøster

Mine favorit pigenavne er

Karla
Alberte
Frida
Martha
Filippa

Haha, tusind tak, det håber jeg da!!

Søde navne Min mor har stillet det krav at det også skal passe med mit navn (Isabelle), men det glemte jeg at nævne i teksten.. Men synes dine forslag er rigtigt gode!

Anmeld

28. februar 2013

Fenja09

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Mvh. Isabelle

Det lyder da også som en stor opgave du er blevet sat på, men dejligt du kan være med til at finde navnet

Min datter hedder Alberte, men kan da komme med lidt forslag til andre navne.

Luna

Liva

Nova

Isolde

Lilli

Lærke

Naya

Rose/Rosa

Bjørg/Björk

Liv

Emilie/Emily

Andrea

Silje/Silja

Olivia

Alma

Elvira

Ja, jeg kunne blive ved hehe men må hellere stoppe

Håber du finder et navn som godkendes af din mor og papfar!

/Fenja

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Fenja09 skriver:

Det lyder da også som en stor opgave du er blevet sat på, men dejligt du kan være med til at finde navnet

Min datter hedder Alberte, men kan da komme med lidt forslag til andre navne.

Luna

Liva

Nova

Isolde

Lilli

Lærke

Naya

Rose/Rosa

Bjørg/Björk

Liv

Emilie/Emily

Andrea

Silje/Silja

Olivia

Alma

Elvira

Ja, jeg kunne blive ved hehe men må hellere stoppe

Håber du finder et navn som godkendes af din mor og papfar!

/Fenja

Alberte er så sødt. Alberte og Isabelle, det kunne også godt due.. det bliver sat på listen! Elsker også Luna, Liva ... argh, jeg elsker jo dem alle sammen! Jeg kunne godt bruge nogle flere søstre!

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Gigl skriver:

Sødt af dig at ville tage sagen i egen hånd så  

Kan lige give dig et par ideer med på vejen så.

Min datter skal hedde Vigga.

Mine egne lillesøstre hedder Ida og Silje.

Ellers er jeg vild med Lily og Silke.

Jeg er ikke så meget til navne som Jessica eller Angelina 

Lily og Silke.. aww :3 Silje og Vigga er også bare virkelig bedårende! Ida går moren nok ikke med på, da det ligger ret højt på den der favorit-liste, men det er også rigtig fint

Anmeld

28. februar 2013

Mom2

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Mvh. Isabelle

Du bliver garanteret en god storesøster

Min datter hedder Lea, det er der kun omkring 5500 der hedder
Du kan eventuelt gå ind på www.baby-navne.dk, der kan du se hvis et navn har en betydning og hvor mange der har navnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.