Hej allesammen.
Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.
Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.
Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.
Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.
Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe! 
Mvh. Isabelle
Anmeld