Desperat brug for specielt navn til lille-søs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

kriknu

Isabelle. skriver:

4kløver: tak for dine ideer, det er nogle rigtig søde navne! Kan rigtig godt lide Yasmin

Maja84: Silje, Abby og Aya er bare så kære! <3

Mila: haha, dit navn står faktisk på listen! Ava er rigtig nuttet, men har liidt svært ved at se en voksen Ava.. Maya, Freya, Zoey, Keira og Felicia er rigtig søde!

kiknu: Alba, Camille og Olivia er rigtig nuttede Stella er også rigtig sødt, og har hørt det betyder stjerne eller sådan noget, hvilket kunne være så perfekt!

Merethe: Astrid, Mie og Maja er fine ikke alt for normale navne. Mor kommer til at elske dem!! Jeg personligt kan rigtig godt lide Mie <3

Igen, tusind tak for jeres svar! Jeg besvarer alle, da det er min tråd i bruger tid på, og jeg synes alle indlæg fortjener et svar!

Stella betyder nemlig stjerne ja, det er et enestående navn som faktisk er utrolig smukt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

MorDk

Et specielt navn jeg kender og som jeg kun har mødt 1 af er Delphine

Isabelle & Delphine... ♥ Det klinger da fint sammen?!

+ der er lige mange bogstaver i hver... ( 8 ) Og 8tallet er sådan et slags EVIGHEDSTEGN ♥

Anmeld

1. marts 2013

Swerg

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Døb hende Søs.

Det er jeg døbt 

Knus Søs - som også er lillesøster

Anmeld

1. marts 2013

Isabelle.

Ditte_Marie: Tak.. Bella Elina er virkelig flot, men Bella minder måske lidt for meget om mit navn, da jeg tit bliver kaldt Bell   Luna er så flot, og det lyder varmt i det Det kan jeg virkelig godt lide, og Liva er også rigtig sødt.

Kriknu: Stella lyder så flot. Min mor og papfar synes også godt om det!

MorDk: Du har ret, det er faktisk rigtig sødt Det med evighedstegnet er vildt sødt! Aww, nu må jeg lede efter navne med 8 bogstaver!!

Elias2010: Det skal gerne due (jeg må virkelig snart finde ud af hvordan man staver til det..) internationalt, men det er et super sødt navn. Søs.. hvis man måske kunne forlænge det på en eller anden måde, så det fungerer internationalt, og så bare kalde hende Søs til hverdag som et kælenavn..?  

Tak for jeres svar

- jeg laver sansynligvis en tråd med mine yndligsnavne, hvor man kan stemme. Min mor har sagt at det næsten er op til mig nu, hvad hun skal hedde, fordi jeg går så meget op i det  - hun skal dog være enig..  Men indtil videre vil jeg gerne se om der er nogle flere der svarer, der er jo trods alt et stykke tid til April, endnu

Anmeld

1. marts 2013

BellaCiinea

Isabelle. skriver:

Ditte_Marie: Tak.. Bella Elina er virkelig flot, men Bella minder måske lidt for meget om mit navn, da jeg tit bliver kaldt Bell   Luna er så flot, og det lyder varmt i det Det kan jeg virkelig godt lide, og Liva er også rigtig sødt.

Kriknu: Stella lyder så flot. Min mor og papfar synes også godt om det!

MorDk: Du har ret, det er faktisk rigtig sødt Det med evighedstegnet er vildt sødt! Aww, nu må jeg lede efter navne med 8 bogstaver!!

Elias2010: Det skal gerne due (jeg må virkelig snart finde ud af hvordan man staver til det..) internationalt, men det er et super sødt navn. Søs.. hvis man måske kunne forlænge det på en eller anden måde, så det fungerer internationalt, og så bare kalde hende Søs til hverdag som et kælenavn..?  

Tak for jeres svar

- jeg laver sansynligvis en tråd med mine yndligsnavne, hvor man kan stemme. Min mor har sagt at det næsten er op til mig nu, hvad hun skal hedde, fordi jeg går så meget op i det  - hun skal dog være enig..  Men indtil videre vil jeg gerne se om der er nogle flere der svarer, der er jo trods alt et stykke tid til April, endnu

Spændende!

Hvis jeg engang får en pige, så skal hun hedde Morgan Samara, Willa Samara, eller bare et af navnene hver for sig =) Morgan, Willa eller Samara =)

Skal lige siges at min kæreste og jeg flytter til Australien om nogle år, og vi har derfor fundet frem til netop de navne =)

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

Min søsters pige hedder Alvira  

Anmeld

1. marts 2013

Clarasmommy

Hvad med følgende navne;

Mathila

Karoline

Benedicte

Greta

Maiken

Trine

Jeg elsker selv alle navnene, og det skulle min Clara helt klart hedde, hvis ikke hun bare måtte være en Clara. Tillykke med at du skal være storesøster, og jeg håber da også din mor tager del i navnet! Det er jo trods alt hende der skal føde det!

Anmeld

1. marts 2013

Clarasmommy

Ved godt jeg allerede har skrevet men hvad med Sørine. Faldt over det og synes det var ret sødt og passer da også fint til Isabella. Eller hun kunne hedder Clara ligesom min datter selvom jeg selv hellere ville have kaldt hende Gurlie-Marie. Det klinger bare så godt. Ja undskyld jeg skriver sådan 2 gange men jeg ville bare godt også foreslå det her!! :

Anmeld

1. marts 2013

Isabelle.

Clarasmommy skriver:

Ved godt jeg allerede har skrevet men hvad med Sørine. Faldt over det og synes det var ret sødt og passer da også fint til Isabella. Eller hun kunne hedder Clara ligesom min datter selvom jeg selv hellere ville have kaldt hende Gurlie-Marie. Det klinger bare så godt. Ja undskyld jeg skriver sådan 2 gange men jeg ville bare godt også foreslå det her!! :

Umm, det er da ok..  

Som jeg har nævt før, så skal det helst være internationale navne, og jeg ved ikke helt om man kan sige Sørine (så nok Soerine) på fx. engelsk og jeg er heller ikke sikker på at de kender Gurlie-Marie.

Med hensyn til hvor vidt min mor er med i valget af navn, så er det endegyldigt hende og min papfar der bestemmer navnet. Jeg hjælper bare, kommer med forslag, som jeg godt kan lide.

Jeg er ked af det, men er ikke rigtig så vild med nogle af navnene, muligvis Mathilda, Karoline eller Clara, men det er bare ikke så fantastiske navne i mine ører ..

Man tak for dine forslag alligevel

Anmeld

1. marts 2013

De3Guldklumper

Lunae skriver:

Min datter hedder Camille og synes faktisk at det passer rigtig godt til Isabelle.

Isabelle og Camille

Sjovt det var også min første tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.