Helt ærlig, hvis din kæreste på 30 ÅR ikke kan tilsidesætte sig selv, og tage imod det barn, han har været med til at lave, så er han i min optik ikke værd at samle på! Jeg ved det lyder hårdt, for jeg er sikker på, at du elsker ham, men han er altså voksen nok til at tage et ansvar!
Du er bedre tjent med at være alenemor, end være sammen med ham, hvis han ikke vil tage sin del af ansvaret!
Jeg er sikker på, at du kan klare det alene, det er der virkelig mange der gør! Det er ikke en ønskesituation, men sådan tager livet til tider nogle uventede drejninger, og jeg er sikker på, at du bliver lykkelig for det lille liv, du bærer!
Sandsynligheden for at du får lov til at få en sen abort er vist ualmindelig lille, så jeg tror, at du skal forene dig med, at sådan tog dit liv en drejning! Der ud over så er det jo en fødsel du skal igennem, hvis du kunne få en sen abort, har du psyken til det? For jeg kan ikke forestille mig andet, end at det sætter endnu dybere spor i resten af dit liv, end at du får den lille guldklump med eller uden farens opbakning!
Har du familie og venner du kan støtte dig op ad?
Jeg håber det allerbedste for dig og din baby!
Stort
Anmeld