Hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

HopinWishin

StineW79 skriver:

Thea ammede jeg til hun var 11 mdr. Hun fik en rigtig slem forkølelse, også var det slut med at amme, for hun ku simpelhen ik sutte for snot. Øv øv! 

Jeg ammer stadig alberte, som snart bliver 8 mdr, og regner med at blive ved længe endnu! Vh stine

Det er fordi du synes det er rigtigt hyggeligt, går jeg ud fr?=) hvor mange gange om dagen ammer du så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

HopinWishin

Svenne skriver:

Vi stoppede, da han blev 10 mdr.

Han fik kun om aftenen/natten.
Det blev en dårlig vane, at han skulle have om natten for at kunne sove videre. Og jeg skulle jo op på arbejde, så vi bestemte, det skulle være slut.

Hvordan fik I så en ende på det?=)

Anmeld

27. februar 2013

HopinWishin

Månsson skriver:

Jeg ammede 4-5 måneder og det var mig der stoppede det af egoistiske grunde vil nogle kalde det, men der ville jeg gerne ha min krop for mig selv igen og trænkte til at ku overlade det hele noget mere til far så jeg ku være mig igen og lave mig ting uden at tænke på at jeg os sku amme lige om lidt..

Håber jeg har det anderledes nu hvor lillebror kommer men hvis ikke jamen så er det jo sådan det er

Hvordan fik I så en ende på det? Savnede hun ikke at få bryst....? Jeg har en drøm om at Laura selv sige stop................

Anmeld

27. februar 2013

HopinWishin

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg ammede min søn i 13 måneder Ved 12 måneder begyndte vi at trappe ned så amningerne ikke lå på faste tidspunkter og så lige så stille blev det hveranden dag for til sidst at stoppe helt. Det fungerede rigtig godt og uden brok.

Jeg stoppede fordi jeg følte at jeg havde ammet den tid min søn havde brug for det.

Okay det lyder som en god ide den måde du har trappet ned... Jeg er heller ikke så stor fan af en kold tyrker... =) 

Anmeld

27. februar 2013

HopinWishin

Dorthe1986 skriver:

Altså jeg begyndte t trappe ned en måneds tid inden han skulle i dagpleje (han var lige knap 9 mdr da han startede). Men det var ikke med henblik at stoppe, men mere at sørge for at der ikke lå amninger i det tidsrum han skulle være væk fra mig :-) men en måned efter han var startet, hvor han altså var knap 10 mdr, sagde han selv fra

Åh det er lige sådan jeg håber Laura gør!! =)

Anmeld

27. februar 2013

HopinWishin

Babymor2010 skriver:

Jeg ammede kun i 6 uger desværre. Jeg kunne slet ikke følge med min datters produktion (hun blev suppleret med MME lige siden fødslen pga. min sukkersyge) 

Okay.. Men hun er jo en dejlig sund pige alligevel... og du slap for amme-bh´er etc etc..

Anmeld

27. februar 2013

HopinWishin

LittleSteps skriver:

11 mdr, og så var der ikke mere mælk. Det gik fint, fordi jeg inden da begyndte  at trappe ned, i og med hun skulle i VS. 

og så vænnede hun sig bare til flaske eller..?

Anmeld

27. februar 2013

Maja88

HopinWishin skriver:

Hvad gjorde du så?.. Var det så nemt nok at give hende en flaske?

Ja for hun havde fra start af været vant til suttebrikker og mig der malkede ud engang imellem.. men hun acceptereee fint flasken.

Anmeld

27. februar 2013

L&V

HopinWishin skriver:

Tropped

Hvordan fik I så en ende på det? Savnede hun ikke at få bryst....? Jeg har en drøm om at Laura selv sige stop................

Trappede ned og over på grød og flaske.. Nej ikke sådan hun syntere bare der var en ny spændende verden.. Der var da få gange men ikke noget vildt

Anmeld

27. februar 2013

MorDk

Jeg ammede vores søn til han var 10 mdr. Jeg stoppede fra den ene dag til den anden fordi han bed mig så djævlens hårdt i brystvorten at jeg troede den ville falde af!! Havde ingen problemer med det. Han fik flaske til natten 1 uges tid og så valgte han den helt fra. Kort tid efter valgte han også sit sut fra! Så det hele gik ret nemt må man sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.