Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: Hvor længe ammede I?.. Hvad fik jer til at stoppe?. Var det barnet selv der sagde stop?
Hvor længe ammede I?..
Hvad fik jer til at stoppe?. Var det barnet selv der sagde stop?
Jeg ammede kun i 6 uger desværre. Jeg kunne slet ikke følge med min datters produktion (hun blev suppleret med MME lige siden fødslen pga. min sukkersyge)
11 mdr, og så var der ikke mere mælk. Det gik fint, fordi jeg inden da begyndte at trappe ned, i og med hun skulle i VS.
LotteGabriella skriver: kunne kun amme i 2 mdr. med min datter, desværre Jeg havde ikke mere mælk. Jeg har efterfølgende snakket med jordemoderen om det (i forbindelse med min nuværende graviditet), og har fundet ud af, at det med stor sandsynlighed skyldtes stress den gang, da mælkeproduktionen så kan gå i stå!!!! Så det er jeg meget obs på nu, og håber at jeg kan amme i 6 mdr., når tid er
kunne kun amme i 2 mdr. med min datter, desværre Jeg havde ikke mere mælk.
Jeg har efterfølgende snakket med jordemoderen om det (i forbindelse med min nuværende graviditet), og har fundet ud af, at det med stor sandsynlighed skyldtes stress den gang, da mælkeproduktionen så kan gå i stå!!!! Så det er jeg meget obs på nu, og håber at jeg kan amme i 6 mdr., når tid er
Pøj pøj med det =)
Har også hørt der er flere ting der spiller ind...
Maja88 skriver: Jeg ammede i 7 måneder..havde masser af mælk men hun kunne ikke koncentrere sig om det mere
Jeg ammede i 7 måneder..havde masser af mælk men hun kunne ikke koncentrere sig om det mere
Hvad gjorde du så?.. Var det så nemt nok at give hende en flaske?
Gigl skriver: Jeg sluttede da min dreng var 11 mdr. På det tidspunkt var der også skåret ned til 1-2 amninger dagligt (aften mest). Han fik nok i sin grød.. jeg kunne nok godt havebordet ved, men det var et fint tidspunkt at stoppe synes jeg.. siden han snart blev et år og jo gik i dp..
Jeg sluttede da min dreng var 11 mdr. På det tidspunkt var der også skåret ned til 1-2 amninger dagligt (aften mest). Han fik nok i sin grød.. jeg kunne nok godt havebordet ved, men det var et fint tidspunkt at stoppe synes jeg.. siden han snart blev et år og jo gik i dp..
Hvordan fik du så fjernet de sidste to gange?...
PT skriver: Min datter var jeg desværre ikke i stand til at amme, men min søn er lige blevet et år, og ham ammer jeg stadig.Jeg ved ikke, hvor længe jeg har planer om at amme ham, men max et år mere
Min datter var jeg desværre ikke i stand til at amme, men min søn er lige blevet et år, og ham ammer jeg stadig.Jeg ved ikke, hvor længe jeg har planer om at amme ham, men max et år mere
Hold da op - er det fordi I begge synes det er rigtig hyggeligt..?
modesty skriver: Jeg ammede til min søn var lidt over 11 måneder. Han kunne sagtens have fortsat, han syntes at det var enormt hyggeligt (og det gjorde jeg også). Men jeg havde besluttet mig for at stoppe da jeg skulle på en weekendtur med mit studie, og det kolliderede med at jeg faktisk ikke havde mere mælk i brysterne. Så det gav sig selv.
Jeg ammede til min søn var lidt over 11 måneder. Han kunne sagtens have fortsat, han syntes at det var enormt hyggeligt (og det gjorde jeg også). Men jeg havde besluttet mig for at stoppe da jeg skulle på en weekendtur med mit studie, og det kolliderede med at jeg faktisk ikke havde mere mælk i brysterne. Så det gav sig selv.
Tog I så en kold tyrker eller hvordan gjorde I det...?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128