Hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.203 visninger
39 svar
3 synes godt om
27. februar 2013

HopinWishin

Hvor længe ammede I?..

Hvad fik jer til at stoppe?. Var det barnet selv der sagde stop?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

LotteGabriella

HopinWishin skriver:

Hvor længe ammede I?..

kunne kun amme i 2 mdr. med min datter, desværre Jeg havde ikke mere mælk.

Jeg har efterfølgende snakket med jordemoderen om det (i forbindelse med min nuværende graviditet), og har fundet ud af, at det med stor sandsynlighed skyldtes stress den gang, da mælkeproduktionen så kan gå i stå!!!! Så det er jeg meget obs på nu, og håber at jeg kan amme i 6 mdr., når tid er

Anmeld

27. februar 2013

Maja88

Jeg ammede i 7 måneder..havde masser af mælk men hun kunne ikke koncentrere sig om det mere

Anmeld

27. februar 2013

DitteFisk

Jeg sluttede da min dreng var 11 mdr. På det tidspunkt var der også skåret ned til 1-2 amninger dagligt (aften mest). Han fik nok i sin grød.. jeg kunne nok godt havebordet ved, men det var et fint tidspunkt at stoppe synes jeg.. siden han snart blev et år og jo gik i dp..

Anmeld

27. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HopinWishin skriver:

Hvor længe ammede I?..

Min datter var jeg desværre ikke i stand til at amme, men min søn er lige blevet et år, og ham ammer jeg stadig.
Jeg ved ikke, hvor længe jeg har planer om at amme ham, men max et år mere

Anmeld

27. februar 2013

modesty

HopinWishin skriver:

Hvor længe ammede I?..

Jeg ammede til min søn var lidt over 11 måneder. Han kunne sagtens have fortsat, han syntes at det var enormt hyggeligt (og det gjorde jeg også). Men jeg havde besluttet mig for at stoppe da jeg skulle på en weekendtur med mit studie, og det kolliderede med at jeg faktisk ikke havde mere mælk i brysterne. Så det gav sig selv. 

Anmeld

27. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea ammede jeg til hun var 11 mdr. Hun fik en rigtig slem forkølelse, også var det slut med at amme, for hun ku simpelhen ik sutte for snot. Øv øv! 

Jeg ammer stadig alberte, som snart bliver 8 mdr, og regner med at blive ved længe endnu! Vh stine

Anmeld

27. februar 2013

Svenne

Vi stoppede, da han blev 10 mdr.

Han fik kun om aftenen/natten.
Det blev en dårlig vane, at han skulle have om natten for at kunne sove videre. Og jeg skulle jo op på arbejde, så vi bestemte, det skulle være slut.

Anmeld

27. februar 2013

L&V

Jeg ammede 4-5 måneder og det var mig der stoppede det af egoistiske grunde vil nogle kalde det, men der ville jeg gerne ha min krop for mig selv igen og trænkte til at ku overlade det hele noget mere til far så jeg ku være mig igen og lave mig ting uden at tænke på at jeg os sku amme lige om lidt..

Håber jeg har det anderledes nu hvor lillebror kommer men hvis ikke jamen så er det jo sådan det er

Anmeld

27. februar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg ammede min søn i 13 måneder Ved 12 måneder begyndte vi at trappe ned så amningerne ikke lå på faste tidspunkter og så lige så stille blev det hveranden dag for til sidst at stoppe helt. Det fungerede rigtig godt og uden brok.

Jeg stoppede fordi jeg følte at jeg havde ammet den tid min søn havde brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.