Guldfiskens hule 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Arh mon ikke.. Men altså nu har jeg jo prøvet det der igangsætning og det ska jeg ikke igen hvis det kan undgåes så håber for dig du selv klare det

Jeg har en aftale med fisken om, at den kommer palmesøndag (38+6), så det håber vi holder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

L&V

M (: skriver:

Jeg har en aftale med fisken om, at den kommer palmesøndag (38+6), så det håber vi holder.. 

Ha Ha så håber vi den er velopdragen og lytter til mor

Anmeld

25. februar 2013

Swerg

Mange tak, hvor er du sød! 

Armen altså, den mave sidder jo perfekt !!

det er hel vildt  

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Ha Ha så håber vi den er velopdragen og lytter til mor

Hihi, ja, det satser vi på! 

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Armen altså, den mave sidder jo perfekt !!

det er hel vildt  

Tusind tak, rødmer da helt over dine søde ord (så nu matcher kinderne og næsen hinanden )! 

Anmeld

25. februar 2013

Swerg

Tusind tak, rødmer da helt over dine søde ord (så nu matcher kinderne og næsen hinanden )! 

Haha! Ved du hvad køn det bliver ?

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Haha! Ved du hvad køn det bliver ?

Nej, det er en overraskelse!

Gæt er velkomne, den kommende far og jeg er meget ueinge

Anmeld

25. februar 2013

Ayasmor

Nej, det er en overraskelse!

Gæt er velkomne, den kommende far og jeg er meget ueinge

Det ER en pige Andreas og jeg må lige smide en jordbærtærte i et væddemål.. Og hvis du er sød, så må du gerne smage, når jeg vinder den

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Det ER en pige Andreas og jeg må lige smide en jordbærtærte i et væddemål.. Og hvis du er sød, så må du gerne smage, når jeg vinder den

Det vil jeg glæde mig til! 

Andreas er frisk på et væddemål, og han glæder sig til at spise den.. Hihi.. Hans argument er: "så tyk, som den er så MÅ det være en dreng, ellers bliver det godt nok en fed pige vi får", hvortil jeg svarer: "ligesom dens mor?", hvortil han griner og siger "Ej, dens mor er da ikke RET FED!".. Hm, hvordan skal man lige tolke den udmelding? 

Anmeld

25. februar 2013

Ayasmor

Det vil jeg glæde mig til! 

Andreas er frisk på et væddemål, og han glæder sig til at spise den.. Hihi.. Hans argument er: "så tyk, som den er så MÅ det være en dreng, ellers bliver det godt nok en fed pige vi får", hvortil jeg svarer: "ligesom dens mor?", hvortil han griner og siger "Ej, dens mor er da ikke RET FED!".. Hm, hvordan skal man lige tolke den udmelding? 

Hehe.. Mænd og deres udtalelser... Eller er det kvinder og vores fortolkning af dem Jeg vælger at tro det første. Men han svarer da i det mindste på det, havde det været Morten, så havde der bare været pinlig tavshed. Du kan hilse ham og sige, at rigtige mænd laver drenge, konger laver prinsesser Så må han selv se, hvad han synes han er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.