Guldfiskens hule 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

er du spændt? - det forstår jeg da ikke?

Nej vel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Ja det burde jo være inden for de max 500 ellers giver den den gas

Høhø, men min jordemoder har sagt, at hvis vi rammer 4200 før/til termin, så er der vist ingen grund til at gå 10 dage over..

Anmeld

25. februar 2013

L&V

M (: skriver:

Høhø, men min jordemoder har sagt, at hvis vi rammer 4200 før/til termin, så er der vist ingen grund til at gå 10 dage over..

Det bliver ski da spændende

Anmeld

25. februar 2013

Troldemommi

sikke en rigtig fin strutmave du har  held og lykke med den kommende fødsel

Monica

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Nej, det har jeg faktisk ikke - overraskende nok!  Jeg er de sidste 2 dgae begyndt at få tyngdefornemmelse (og maven er da tungere end den har været!), men jeg har stadig ikke ondt..

Årh det var da dejligt. Mit kom også lige pludselig fra den ene dag til den anden 

Anmeld

25. februar 2013

M (:

lineog4 skriver:

Sikke en flot mave. Læste den tidligere tråd og ville egentlig bare vi er nok cirka samme højde og drøjde (dog havde jeg en del mere kilo jeg smed på de gang jeg var gravid) og alle mine børn har vejet over de 4 kilo (den største 4780) og det var faktisk kun den første hvor der gik lidt i stykker - måske der bare er nogen der er skabt til at få store børn  Skal også sige de var lange længst 59 cm så ingen grund til at købe alt det hyggelige meget søde lille lille lille babytøj..

Ydermere var det faktisk kun i første graviditet der blev skønnet korrekt, og endda vægtscanninger har været en del forkerte (det var så den vej du ikke ønsker nemlig skøn på op til et kilo mindre end de reelt var).

line

Tusind tak! 

Ja, der er nok bare nogen af os, der laver store unger - men er glad for, at man ikke nødvendigvis sprækker fra a-z.. Min kæreste (og hans 2 søskende) vejede omkring 4000 og jeg selv 3730 fire dage før termin. Mine 4 andre søskende har vejet mellem 4300 og 4900, så det havde undret mig meget, og jeg skulle have et bette myr på 3000 gram.. 

Wow, så har de da også vokset stærkt derinde - "vi" har kun været op til 53 cm, men nej, har ikke rigtig købt noget i str. 50, og den smule jeg har har jeg fået gratis, så det er ikke vildt ærgerligt, hvis den "lille" ikke kan passe det mere end 2 timer

Hvor meget har de skønnet forkert? Hvad skønnede de, og hvad var den faktiske vægt?

Hm, jeg tror ofte tanken om at føde store børn er værre end selve realiteten - og skulle de have skønnet et kilo forkert den "forkerte vej", så opdager jeg det jo først når "ungen" er ude, og så kan det jo være lige meget

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Det bliver ski da spændende

Ja, og også om hun holder sit ord, hvis vi kommer dertil.. 

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Monica P skriver:

sikke en rigtig fin strutmave du har  held og lykke med den kommende fødsel

Monica

Tusind tak - både med komplimenten og med lykønskningerne.. Selvom jeg nu håber at gå bare lige 14 dage mere

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Årh det var da dejligt. Mit kom også lige pludselig fra den ene dag til den anden 

Puha, men du har jo også dobbelt op derinde! 

Anmeld

25. februar 2013

L&V

Ja, og også om hun holder sit ord, hvis vi kommer dertil.. 

Arh mon ikke.. Men altså nu har jeg jo prøvet det der igangsætning og det ska jeg ikke igen hvis det kan undgåes så håber for dig du selv klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.