Endnu 14 dage er fløjet afsted, og jeg kan nu skrive 35+0, og dermed er der KUN 14 dage til det er "lovligt" at føde! 
Hvor blev tiden lige af? 
Ugen er gået med at ligge under dynen da jeg, trods influenzavaccine, har præsteret at fange sådan en omgang.. Så døjer en del med snot (hvilket forklarer, at min næse på billederne er rødere end Rudolfs), hoste, ru hals, ingen stemme og søvnløse nætter - jeg skal fortsat ikke op for at tisse om natten, men har derimod de sidste 4 nætter måttet stå op og drikke te for at få ro på krilleret og luft i næsen..
Jeg har i dag været til jordemoder, og hun skønner en vægtforøgelse på.. 500 gram siden sidste 33+0! Dermed skønner hun fisken til at veje 2900 gram, så den er jo da ikke blevet mindre, og har heller ikke sat hastigheden ned.. Spændende, hvor den ender henne vægtmæssigt! 
Næste jordemodertid er 37+0, men desværre har min egen jordemoder ferie, så skal ind til en anden.. Spændende, hvordan det bliver, og hvad hun skønner i forhold til min egen (og i forhold til vækstskanningen, som bliver d. 7/3 dvs. 36+3)..
Urinen var som sædvanlig blank og blodtrykket 123/80, så helt normalt. Jeg har nu taget 11,1 kg på.. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld