Hvem har født? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Luna l

smsh skriver:

D. 12 marts fødte jeg ved en lynfødsel vores fantastiske lille supermand. Hold da op en oplevelse og hold da op en kærlighed. Først skulle jeg lige vende mig til livet som forælder, men nu er det bare fuldstændig fantastisk. Hold da op jeg elsker vores lille guldklump

stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Bertris

Så kom min prinsesse også, 27. marts 2013, 4200 g og 53 cm. Er smask forelsket og bare lykkelig over det lille vidunder 

Anmeld

29. marts 2013

Miss Church

Bertris skriver:

Så kom min prinsesse også, 27. marts 2013, 4200 g og 53 cm. Er smask forelsket og bare lykkelig over det lille vidunder 

Stort tillykke 

Anmeld

7. april 2013

mamaninja

Efter laaaang vente tid og igangsættelse der ikke ville virke, kom vores underskønne pige zelda, til verden d. 29/3, Langfredag... Det var på ingen måde en drømmefødsel, og faktisk gik det næsten helt galt. Men nu har vi det skøntbog nyder vores nye liv alle tre.

Anmeld

24. april 2013

sofi1150

Vi fik vores lille guldklump 22. Februar tre uger før tid. Mor her var ikke helt klar, da jeg troede at der var de ekstra uger endnu. min datter blev født dagen efter terminen. Det startede med vandafgang i kvickly ca. halv fem. Snakkede med jordemoderen og vi skulle komme på sygehuset ca 3 timer senere. Da vi "landede" i Viborg ca 20.30 var veerne begyndt og efter at have fået kørt en strimmel valgte hun at indlægge mig på fødegangen. Ca 23.30 var jeg 4 cm, så hun ville godt have at vi ventede lidt endnu inden jeg kom i badekar. 00.10 fik jeg så pressetrang og 00.24 var han født. For dælen de sidste veer gjorde ondt. 

Det blev til fin lille fyr på 2780g og 50 cm. Storesøster var et hel kg tungere da hun blev født.

Anmeld

6. maj 2013

AnthonsMor

Jeg fik min skønne Anthon ud 13 dage over termin, efter igangsættelse og 20 timers fødsel, så han blev født d. 20. marts

Anmeld

7. maj 2013

Sahara82

Martsbaby skriver:

Jeg fik min skønne Anthon ud 13 dage over termin, efter igangsættelse og 20 timers fødsel, så han blev født d. 20. marts

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.