Louise_P skriver:
Jeg har skam også født, jeg fik d. 7 februar den dejligste lille dreng ved AKS, 6 uger før termin
. Vi havde først termin d. 21 marts.
I får lige forløbet optil, så kan i læse det eller lade være 
Optil mit AKS havde vi haft 4 hårde uger. Bettefisen startede med at banke på i uge 29+6, hvor jeg blev akut indlagt med blødning og veer hvert 6 min. kunne dog ikke mærke dem, de fik det stoppet til sidst og jeg fik lov at komme hjem efter en lille uges indlæggelse.
Var herefter hjemme i 5 dage, for at blive akut indlagt igen denne gang med en blodprop i benet og bettefisen var stresset, men alt var ok da vi kom ind på sygehuset. Det var kun mor her der var påvirket af en kæmpe blodprop i min lysken og ikke nok med det skulle jeg overvinde min nåleangst og lærer at stikke mig selv med blodfortyndende 2 gange dgl. jeg var indlagt en lille uge og fik lov at komme hjem da jeg kunne stikke mig selv og gå rundt.
Jeg fik denne gang en hel uge hjemme inden jeg blev akut indlagt igen med blødning og veer også denne gang fik de stoppet det, så efter en lille uges indlæggelse fik jeg lov at komme hjem igen.
Lykken var dog kort, efter 1½ døgn hjemme begyndte jeg at bløde meget kræftigt og blev for 4. gang på 4 uger akut indlagt og denne gang havde de svært ved at stoppe min blødning og veer. Jeg kom ind på sygehuset kl 6.45 d. 7 februar og kl 20.00 havde de så meget ro på min blødning og veer at jeg måtte komme fra fødegangen og op på svanger-barselsgangen, der fik jeg 30 min oppe da jeg pludseligt begyndte at bløde meget kraftigt igen, så røg ned på fødegangen igen, havde nu veer hvert 2. min. Endelig kom der en læge ind som sagde de meste fantastiske ord " jeg sys vi skal holde fødselsdag idag, og så gik det stærkt.
Jeg var i fuld nerkose ved AKS pga. min blodfortyndende medicin, men havde alligevel en rigtig god oplevelse ud af det.
så vi blev forældre til en skøn dreng, født præcis i uge 34, d. 7 februar kl. 23.27 på 2438 g. og 48 cm, han scorede apgar 10 hele vejen og han har taget det hele i stiv arm. Vi var indlagt i 14 dage på neonatalafd. da han lige skulle lære at spise, da han ikke havde en sutterefleks pga. den tidlige fødsel + han lige havde et par dage i lys pga. gulsot.
Hvor er han bare lækker! Og han klarede jo tydeligvis fødslen rigtig godt, selv om det blev for tidligt