Hvem har født? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.321 visninger
36 svar
8 synes godt om
23. februar 2013

Miss Church

Ja er folk fra vores terminsgruppe egentlig begyndt at føde? 

Jeg ved, at FrkRaarup d. 18. februar fødte en lille pige, som desværre har en hjertefejl  Vi må sende dem en masse positive tanker 

Men er der andre som har fået deres guld i armene?  
- og ellers held og lykke med jeres forestående fødsler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

livhemdrup

Miss Church skriver:

Jeg ved, at FrkRaarup d. 18. februar fødte en lille pige, som desværre har en hjertefejl  Vi må sende dem en masse positive tanker 

Jeg fødte den 4/2 en lille dreng på 2840 g 48 cm han trives har dog haft gulsot og måtte opgive at amme :-(

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

livhemdrup skriver:

Jeg fødte den 4/2 en lille dreng på 2840 g 48 cm han trives har dog haft gulsot og måtte opgive at amme :-(

Årh en lille gut. Hvornår havde du termin? 

Dejligt at han har det godt nu, på trods af gulsot. Hvordan kan det være du måtte stoppe med at amme? 

Anmeld

23. februar 2013

livhemdrup

Miss Church skriver:

Årh en lille gut. Hvornår havde du termin? 

Dejligt at han har det godt nu, på trods af gulsot. Hvordan kan det være du måtte stoppe med at amme? 

Havde flere termin :-)

men senest her den 3

grundet mange smerter og operations forløb samt kronisk sygdom måtte jeg give op min mælk stoppede og sp grund til det var dette 

Og han tog ik nok på. Han havde ik kræfter til at spise hos mig. Men på trods af han nu får flaske skal han holdes vågen for at spise. 

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

livhemdrup skriver:

Havde flere termin :-)

men senest her den 3

grundet mange smerter og operations forløb samt kronisk sygdom måtte jeg give op min mælk stoppede og sp grund til det var dette 

Og han tog ik nok på. Han havde ik kræfter til at spise hos mig. Men på trods af han nu får flaske skal han holdes vågen for at spise. 

Øv hvor træls. Men det vigtigste er at han har det godt

Anmeld

24. februar 2013

blomst84

Ville ønske det var mig der fødte jeg er 39+0 i morgen og fødte min datter 38+0 så er MEGA utålmodig

Anmeld

24. februar 2013

DitteFisk

Miss Church skriver:

Ja hun får de varmeste tænker 

Det må også snart blive din tur 

Jeg har først termin 21. Marts, så forventer intet de næste par uger endnu 

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

blomst84 skriver:

Ville ønske det var mig der fødte jeg er 39+0 i morgen og fødte min datter 38+0 så er MEGA utålmodig

Åh det kan jeg godt forstå! 

Jeg kan slet heller ikke vente mere. Gider ikke rigtig være gravid mere. 

Godt der ikke er så lang tid tilbage

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Gigl skriver:

Ja hun får de varmeste tænker 

Det må også snart blive din tur 

Jeg har først termin 21. Marts, så forventer intet de næste par uger endnu 

Det gør hun! 

Jeg har også først termin d. 25., men jeg snyder jo lige indenom, så 14 dage tilbage til mig. Gerne lidt mindre  

Anmeld

26. februar 2013

Louise_P

Jeg har skam også født, jeg fik d. 7 februar den dejligste lille dreng ved AKS, 6 uger før termin. Vi havde først termin d. 21 marts.

I får lige forløbet optil, så kan i læse det eller lade være

Optil mit AKS havde vi haft 4 hårde uger. Bettefisen startede med at banke på i uge 29+6, hvor jeg blev akut indlagt med blødning og veer hvert 6 min. kunne dog ikke mærke dem, de fik det stoppet til sidst og jeg fik lov at komme hjem efter en lille uges indlæggelse.

Var herefter hjemme i 5 dage, for at blive akut indlagt igen denne gang med en blodprop i benet og bettefisen var stresset, men alt var ok da vi kom ind på sygehuset. Det var kun mor her der var påvirket af en kæmpe blodprop i min lysken og ikke nok med det skulle jeg overvinde min nåleangst og lærer at stikke mig selv med blodfortyndende 2 gange dgl. jeg var indlagt en lille uge og fik lov at komme hjem da jeg kunne stikke mig selv og gå rundt.

Jeg fik denne gang en hel uge hjemme inden jeg blev akut indlagt igen med blødning og veer også denne gang fik de stoppet det, så efter en lille uges indlæggelse fik jeg lov at komme hjem igen.

Lykken var dog kort, efter 1½ døgn hjemme begyndte jeg at bløde meget kræftigt og blev for 4. gang på 4 uger akut indlagt og denne gang havde de svært ved at stoppe min blødning og veer. Jeg kom ind på sygehuset kl 6.45 d. 7 februar og kl 20.00 havde de så meget ro på min blødning og veer at jeg måtte komme fra fødegangen og op på svanger-barselsgangen, der fik jeg 30 min oppe da jeg pludseligt begyndte at bløde meget kraftigt igen, så røg ned på fødegangen igen, havde nu veer hvert 2. min. Endelig kom der en læge ind som sagde de meste fantastiske ord " jeg sys vi skal holde fødselsdag idag, og så gik det stærkt.

Jeg var i fuld nerkose ved AKS pga. min blodfortyndende medicin, men havde alligevel en rigtig god oplevelse ud af det.

så vi blev forældre til en skøn dreng, født præcis i uge 34, d. 7 februar kl. 23.27 på 2438 g. og 48 cm, han scorede apgar 10 hele vejen og han har taget det hele i stiv arm. Vi var indlagt i 14 dage på neonatalafd. da han lige skulle lære at spise, da han ikke havde en sutterefleks pga. den tidlige fødsel + han lige havde et par dage i lys pga. gulsot.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.