Hvem har født? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

DitteFisk

Luna l skriver:

Jeg fødte søndag d. 10 en lille pige på 3650 g og 54 cm

Hele fødslen var en kort proces vi ankom på fb kl 12.30 hvor jeg ikke rigtig var med regelmæssige veer og havde kun åbnet mig 2-3 cm, så vi forberedte os på at, dette ville blive et langt forløb og mest af alt på at veerne ville gå i sig selv igen som de foregående dage.  Efter halvanden time var veerne da også forsvundet, jeg nåede lige at tænke, nå så blev det heller ikke idag, men nej nej lillepigen ville det anderledes, kort efter går vandet også går det for alvor stærkt, kl 15.08 og 15.23 er hun ude.

fra 15.08 til hun er ude var der panik på, da de ikke kunne måle hendes hjerterytme og var nød til at sætte noget op på hendes hoved, men hjertelyden var stadig lav, så lægen blev tilkaldt og forberedte os på at hun ville tage nogle prøver fra hendes hoved for at se hvordan hun iltede blodet og hvis de ikke var gode gjorde de klar til akut kejsersnit, men der var hun allerede på vej ud og i 2 hurtige presseveer var hun ude. efter alt tumultet blev hun gennemtjekket og der var heldigvis ingen tegn på at hun havde haft iltmangel, men at man troede at hjertelyden faldt fordi at det hele bare gik så stærkt kl 18.00 var vi klar til at tage hjem igen med den mest fantastiske pige

Åh kæmpe stort tillykke med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Luna l

Gigl skriver:

Åh kæmpe stort tillykke med hende 

tusind tak

Anmeld

20. marts 2013

gk

Jeg fødte d.11 marts en dejlig lille pige. Hun vejede 2990 g og var 50 cm lang :-)

Anmeld

21. marts 2013

Luna l

gk skriver:

Jeg fødte d.11 marts en dejlig lille pige. Hun vejede 2990 g og var 50 cm lang :-)

stort tillykke med hende

Anmeld

21. marts 2013

gk

Luna l skriver:

stort tillykke med hende

Tusind tak

Anmeld

24. marts 2013

pastry26

Jeg fødte en søn på termins dagen den 9 marts, på 3980g og 54 cm. En lang og slank lækker dreng 

Anmeld

25. marts 2013

Bertris

puha jeg venter stadig (41+) 
- skal dog forhåbentligt sættes igang her til aften

Anmeld

25. marts 2013

Palaja

Jeg fødte en søn på termins dagen den 9 marts, på 3980g og 54 cm. En lang og slank lækker dreng 

Hvor hyggeligt, fødte også den 9ende Også 54 cm, dog hele 4340 g

Så vidt jeg husker startede vi også ud med at have samme terminsdato, men blev så rykket henholdsvis en dage tilbage og en frem...

Stort tillykke med jeres dreng!

Anmeld

25. marts 2013

blomst84

Jeg fødte 03.03.13 min anden smukke pige 3908 gram og 52 cm 

Anmeld

27. marts 2013

Sahara82

D. 12 marts fødte jeg ved en lynfødsel vores fantastiske lille supermand. Hold da op en oplevelse og hold da op en kærlighed. Først skulle jeg lige vende mig til livet som forælder, men nu er det bare fuldstændig fantastisk. Hold da op jeg elsker vores lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.