Jeg har født :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

CamillaSoefelt

FrkRaarup skriver:

Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.

Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.

Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.

Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.

(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)

Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!

På forhold tak!

Ville lige tilføje at hvor ser hun dog dejlig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

LinLin

Tillykke!

Håber det bedste og krydser alt hvad jeg kan for jeres lille pige!

Anmeld

23. februar 2013

jeanne-skat

Tillykke. Hvor er hun dejligt . Håber på det bedste for jer

Anmeld

23. februar 2013

Amanda Stage

ej det gør ondt at høre  Jeg håber hun bliver rask hurtigst muligt så hun ikke skal igennem alt for meget.

Stort kram herfra 

Anmeld

24. februar 2013

dukke

FrkRaarup skriver:

Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.

Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.

Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.

Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.

(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)

Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!

På forhold tak!

Årh nej hvor er jeg ked af at høre det og håber på det bedste for jer men hvor er det en lækker lille pige i har fået jer

Anmeld

24. februar 2013

FamilenStorm

Stort tillykke med jeres smukke lille prinsesse Hvor er hun dog bare så fin og kær..

Og hvor gør det mig ondt at læse.. Er ko vores værste mareridt du er igennem lige nu, at der er noget halt med det dyrebareste vi har..

Har desværre ingen erfaringer med hjertebørn, men i er heldigvis på et af landets førende sygehuse hvad det angår..

Krydser fingre og håber at med deres ekspertise og jeres skønne lille prinsesse seje sind, at det hele ender lykkeligt.. Sender jeg en masse positive tanker...

Stort Knus herfra

Anmeld

24. februar 2013

FogL

FrkRaarup skriver:

På forhold tak!

Åh nej hvor forfærdeligt! Det er bare en forældres værste mareridt

Ved ikke noget om hjertebørn, men ville ikke gå uden et kram og en tanke sendt i jeres retning!

Anmeld

24. februar 2013

christina92

FrkRaarup skriver:

På forhold tak!

Hun ser dejlig ud!

Er ked af at høre at fremtiden ikke ser ud som i havde håbet, jeg håber alt det bedste for jer og jeres datter og sender mange varme tanker til jer!

Anmeld

27. februar 2013

FrkRaarup

LMX skriver:

Puuuha.. Som nybagt mor kan jeg næsten ikke klare at læse når det går skidt for andre. Jeg håber og tror på at jeres datter klarer den.

Havde I fået noget at vide til MD scanning eller?

Kæmpe kram herfra

Og selvfølgelig stort tillykke med den ellers så fine pige

Mange mange tak

Nej, vi anede intet. Først 12 timer efter fødsel. Hun blev blå og kold - jeg var alene med hende.

Der efter er alt gået stærkt

Anmeld

27. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg sender de varmeste tanker til jer og beder til, jeres smukke datter kommer godt igennem operationen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.