Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.
Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.
Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.
Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.
(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)
Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!
På forhold tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'. Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt. Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv. Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation. (Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.) Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette! På forhold tak!
De bedste tanker herfra.
Stort tillykke med jers guld...
og hvor gør det mig ondt det i skal igennem, men håber af hele mit hjerte hun er en sej lille pige så hun skal nok klare den
Åh nej hvor er det dog forfærdeligt!
Mine tanker går til jer og jeg krydser alt hvad jeg kan for at jeres lille pige klarer den operation og at i får en sund og rask lille pige tilbage i armene!
Og hvor er hun bare rigtig smuk! Håber alt det bedste for hende og jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128